Hangt af wat je eerste stapje noemt. Echt los? Met wandelding? Langs meubel? Overstappen? Hier 6.5 mnd optrekken 7 mnd langslopen 8 mnd echt snel langs lopen, overlopen tussen dingen en handen. Staan los naast bank/tafel. Staan totaal los met 1 hand. Optrekken en lopen langs muren Zelf zitten van staan op knietjes Lopen met kinderwagen veel 9mnd ze is net geworden en ze kan aan onze handen vasthouden paar stapjes maken. Maar echt echt los doet ze nog niet. Maar dar zal niet lang duren denk ik
Met 7 maanden optrekken en al snel erna langs meubels lopen. 10 maanden korte stukjes lopen (van bank naar tafel bijv.) en 1 dag na zijn 1e verjaardag liep hij echt los.
vanaf ongeveer 9/10 maanden liep mijn zoontje langs meubels. Met 1 jaar en 2/3 weken liep hij voor het eerst een paar losse stapjes aan de hand lopen doet hij wel maar verder geen losse stapjes gezien helaas. Misschien omdat hij 9 van de 10 keer dat hij gedragen wilt worden ook echt wordt gedragen..kleine luilak Op de bank klimmen etc doet hij dan weer wel o.0 hmm...
Met negen maanden liep hij langs de meubels etc. Ik dacht toen dat het niet zo lang zou gaan duren voordat hij zou gaan lopen. Maar het heeft nog 4 maanden geduurd! Hij loopt nu redelijk lange stukken los sinds een paar dagen. Prachtig gezicht trouwens!
met 12 maanden trok mijn dochter zich op, met een maand of 13 liep ze langs het meubilair en dat doet ze nu nog steeds. Vandaag zag ik haar voor het eerst 2x zelf experimenteren met los staan, zo leuk!
6,5 mnd optrekken. 7,5 mnd langs meubels en met 11mnd liep ze los. Nu wil ze rennen en klimmen, dus mooie blauwe plekken en een flinke bult af en toe...
6 maanden kruipen 8 maanden optrekken en langs tafel enzo lopen 13 maanden los lopen! haha duurde hier dus ff... meneer was kruipend gewoon sneller en nu begint ie te rennen haha
Hier met 10 mnd optrekken en langs meubels lopen, met 13,5 mnd eerst losse stapjes. Maar boem is ho. Flink gevallen dus met 15 mnd "pas" loslopen.
7,5 maand optrekken vrijwel direct langs de tafel stappen met 9 maanden 1 á 2 stapjes los met 13,5 maand pas meer dan 4 stappen los, daarna ook bijna niet meer gekropen, ging gelijk kilometers maken
Haha, "kilometers maken" dat jullie dat zo speciefiek weten. Ik moet echt terug kijken wanneer precies Kruipen doet ze al maanden, optrekken ook, Ook al lang stapjes langs tafel, sinds paar weken ook hoek om van tafel en van tafel naar bank, wel met eerst de ene hand vasthouden Staat nu soms los als wij haar loslaten of zelf aan tafel, dan leunt ze ook niet meer met haar buik tegen de tafel, Lopen achter loopwagen en aan onze handen soms aan 1 hand Duurt niet lang meer toch? hihi kan niet wachten....
11 maanden optrekken, 15 maanden lopen aan de hand, met 18 maanden los. Hij heeft nooit echt langs meubels gelopen, stond ineens op en liep...en gelijk stabiel en lange afstanden, heeft gewacht tot ie écht kon lopen.
Luc kan echt wel een tijdje gaan staan en langs meubels lopen, maar los lopen heeft hij echt geen interesse in. Hij komt met kruipen overall en dat vind hij geloof ik wel best
Hier ook eentje die het met kruipen wel best vond, hij kwam toch overal. Met 8 maand trok hij zich al op, nu met 16 maand loopt hij in huis los, maar buiten nog niet. Buiten alleen aan het handje. Er zat dus 8 maand tussen.....
Hier 'loopt' ze al vanaf 9 maanden langs de meubels, maar loslopen doet ze tot op heden nog steeds niet, kruipen gaat sneller dus denk dat ze het wel prima vind zo