Hallo allemaal Hoe hard ik eerst ook riep dat een meisjesnaam geen probleem zou worden hoe lastig het nu toch blijkt te zijn. Dus help!!! We zoeken een meisjesnaam die past bij de namen van onze zoontjes M.icah, I.lya & B.oaz Het liefste geen naam die eindigt met een a of a klank. Dus brandt los misschien zit er een naam bij die hier nog niet gepasseerd is.
Mira Milla Laïs Jaël Ezra Yuna Saraï Thirza Leah Ischa Zita Rosa(lie) Suzan Sari Zara Sifra Anna Nylah Succes, Emilie
Ja inderdaad! Dat moet Esra zijn. Dat is een Turkse meisjesnaam, Ezra een joodse jongensnaam. Ersa is ook nog een meisjesnaam. Emilie
Hoe spreek je Esra uit? Echt zoals het er staat of met I-klank? Isra is namelijk ook een Turkse meisjesnaam.
Emilie leuke namen in je rijtje alleen willen we geen naam met een a of a klank achter aan. Ik vind Sarai wel leuk.
Grappig, je wilt geen naam eidigend op een -a en er worden bijna alleen maar meisjesnamen eindigend op een -a gegeven Of heb je dat pas later aan je bericht toegevoegd? niet eindigend of beginnend met -a- Salomé Jaël Lauren Tamar Neomi Ninthe Saron Phebe (fee-buh) Livne Quinte Rafke Chloë Liël Rhodé Orli Carys - Karys Jelin Lentl Yaren
Oeps, sorry, verkeerd gelezen. Nu moet ik even nadenken, want ik vond die -a die terugkwam net zo leuk. Emilie