Allereerst wil ik je feliciteren en je zeggen dat ik het super vind hoe je hiermee omgaat! Ik hoop dat je een goede echo hebt!!
Hey dames, Allereerst ontzettend bedankt voor de geweldige reakties!! Echt erg lief!!! Ben net bij de verloskundige geweest en zoals het er nu uitziet is het toch weg Ze vond mijn blaas niet vol genoeg en zag niks, dussssssssss Ze heeft alleen niet zo lang gezocht als vorige week lijkt het, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.. Volgens haar zou het toch nog kunnen, dus vanwege die te lege blaas, ze kon het niet goed zien, ten tweede zijn er babytjes die zich gewoon verstoppen en ten derde vond ze het nog steeds erg vroeg om überhaupt wat te zien...??? Ook al hebben we t vorige week toch gezien... Er is een kans van 1 op 100 ongeveer dat ik toch nog zwanger ben, maar ze ging uit van niet. Ik moet maandag nog een keer een test thuis doen en kijken wat er uitkomt en voor alle zekerheid sowieso over 2 weken terug voor nog een echo om het écht zeker te weten...omdat zelfs een test wel eens negatief is terwil er toch echt nog een wurmpku zit.. Dus ondanks het kleine percentage toch nog onzekerheid hier..man man!!! ZUCHT!!!!!!! Jullie zijn op de hoogte, misschien zijn er zelfs meiden die het herkennen???? Ik ga nu in ieder geval even in mijn eigen bubbel zitten en kijk vanavond of morgen nog even hier. Nogmaals erg bedankt!!!! Liefs Sandra.
Ach jeetje, da's balen zeg, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat er over twee weken alsnog een mooi kloppend hartje te zien is! Duim voor je!
Das wel balen... kreeg je een uitwendige echo dan?? VInd het vreemd dat je niet eerst wordt doorverwezen naar gyn voor inwendige echo...
Goeiemorgu, Sta er echt versteld van hoe fijn het is om hier jullie reakties te lezen en zelf je ei en je vragen kwijt kunt!!! Na de reakties hier en een heel goed, lief gesprek met een van mijn beste vriendinnetjes heb ik goed nagedacht. Ik ben tot de conclusie gekomen, dat het idd erg vervelend is om 2 weken te wachten. Mijn vriendin zei ook, dat ze t wel heel erg idioot vond dat een verloskundige zegt dat je thuis maar een testje moet doen..?!?!? Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer gelijk ze heeft. Er was geen reden om geen inwendige echo te doen, ik bloed niet meer en gezien de omstandigheden had ik meteen duidelijkheid gehad en had ze meteen kunnen zien of ik schoon was van binnen, dit in verband met mijn gezondheidverleden, er moeten geen stolsels of wat dan ook blijven zitten... Daarnaast is 2 weken in onzekerheid zitten, want je zou maar net die 1 vd 100 zijn toch, is echt niet goed voor me, de afgelopen week was al slopend.BA..H!!! En..als het mis is, kan ik tenminste op mijn paardje klimmen, komt misschien raar over dat dat nu belangrijk is. Maar mijn beestje is de beste uitlaatklep, buiten door de velden rijden is goed voor mijn gedachten, voor verdriet, blijschap, voor alles..even de batterij opladen. Ik voel me al schuldig nu, dat het niet kon, maar met goede reden natuurlijk en met liefde, maar als het echt fout is..najaaa..ppfffff Ik heb in een andere topic ( onderzoeken en echo) het verhaaltje ook geplaatst om te kijken of er mensen zijn die dit herkennen maar helaas.. Helaas is het vertrouwen in de verloskundige ook weg. Ik ga denk ik vandaag al een test doen, als hij negatief is, lijkt het duidelijk, is hij positief ( wat natuurlijk om 2 redenen kan..), dan tjaaa..? In ieder geval bel ik maandag mijn super geweldige huisarts en vraag hem wat ik het beste kan doen. Mijn vriendin zei in ieder geval, dat ik naar een andere vk moest gaan, het verhaal uitleggen en vragen om een inwendige echo. Zo, dat was het weer..haha ( met kiespijn).. Dames, wat vinden jullie????? Liefs Sandra.
Allereerst: wat rot dat je niks hebt kunnen zien op de echo! Ik herken het niet, maar ik kreeg mijn echo's ook pas bij 10 weken of later, dus dan heb je meteen duidelijkheid hoe het zit daarbinnen. Ik snap wel dat je toch liever een inwendige echo wilt, en zou je vk daar maandag gelijk even over bellen, dat je een doorverwijzing wilt naar een echocentrum o.i.d.. Goede kans dat je gelijk naar het zkh wordt gestuurd, voor de echo's van 36+ dames gelden een wat ander beleid, ik moest er zelf in elk geval voor naar het zkh bij de tweede zwangerschap. In het zkh hebben ze zéker betere echoapparatuur dan je vk. Ik zou niet meteen het vertrouwen verliezen in je vk. Bel haar maandag, bespreek je overwegingen en vraag aan om een doorverwijzing te krijgen voor een betere echo. Hoe dan ook, ik wens je heel veel sterkte, en hoop dat je gauw echte duidelijkheid hebt.
Hey Bri, Na weer een dag gepieker en gedenk..haha, tis wat zeg, ben ik het toch maar met je eens. Ik denk dat ik toch wel nog een test doe maandag, mocht hij negatief zijn, dan lijkt het toch vrij duidelijk?????? Maar dan idd toch de vk even bel en mijn onzekerheid uitleg en vraag of er idd een inwendige echo gemaakt kan worden. Bedankt voor je berichtje!! Het is echt ongelofelijk in wat voor gevoel en emotie achtbaan je terechtkomt. Had ik nooit geweten, maar tata, nooit te oud om te leren, man man!! Prettig wederom om gelezen en begrepen te worden en fijne berichten te ontvangen waar je dan even mee aan de slag kunt in die achtbaan.. Liefs San.
Hallo dames, Ik heb net een clearbleu test gedaan en ik ben niet zwanger. Ondanks dat de vk over 2weken tóch een echo wil doen voor de zekerheid, zegt dit al genoeg denk ik... Zou allemaal net iets teveel toevallig zijn.... Ik ben nu toch erg verdrietig, raar allemaal.... Wat zou de les zijn die een mens hieruit moet leren???? Zwanger en het niet willen, gigantische achtbaan en dan ontdekken dat een kindje erg welkom is en dan dit?!?!?!?! In ieder geval heel erg bedankt voor de lieve reakties die ik heb mogen krijgen van jullie!!!! Wat wel heel erg frapant en misschien terugkijkend eigenlijk heeeeeel erg bijzonder is, dat er de naam 'vlindertje' aan verbonden wordt. Vorige week vrjdag net voor mijn bezoek aan de vk was ik nog bij mijn vriendin en we zaten in de tuin ve zeldzaam zonnetje te genieten en we werden omringd door een stuk of 5 vlinders, waarvan er eentje gewoon op me kwam zitten en ff is gebleven... Thx!!!!! Liefs Sandra x
Wat een enorme slag toch (ondanks dat je weet dat de kans erin zat)! Heel veel sterkte ermee!!! (en ik hoop van harte dat de 'vader' je niet lastig gaat vallen met opmerkingen als: 'Mooi, dat probleem ook op gelost'. Dat zijn van die dingen waar je niet op zit te wachten)
Ik denk niet dat hij dat gaat doen eigenlijk.. Maar ik ga hem dalijk ( of beter misschien morgen) een mailtje sturen, want te zien hoef ik hem eigenlijk nu sowieso niet meer en daar zal ik hem vertellen wat ik van hem vind en een prettig leven wensen, hoop hem nooit meer tegen te komen in ieder geval.. En dan op een zo volwassen mogelijke manier.. Het is allemaal wat..zucht!!!! Ik heb in ieder geval op het werk de mogelijkheid om een weekje vrij te nemen nu en ik ga de hele achtbaan aan emoties eens even laten bezinken.. Bedankt voor je liever berichtje!!
Sterkte!!! Mooi verhaal van die vlindertjes! Ik geloof in dit soort dingen, zie het maar als een of ander teken.
Inderdaad wel een mooi toeval, dat die ene vlinder bij je kwam zitten. Was vast een heel mooie... Hou je sterk, ook bij het schrijven van je berichtje aan die man. Ik kan me voorstellen dat je nu allerlei vragen voelt opkomen.... Wil je nu toch eigenlijk nog wel moeder worden? Hoe dan, met wie dan, of alleen? Ik wens je heel veel sterkte, met alles wat nu op je pad komt. En kom gerust nog langs, ergens op dit forum. Bij iedere vraag vind je hier wel iemand met een (mogelijk) antwoord, of in elk geval een luisterend oor, of iemand om mee van gedachten te wisselen.
Hey meiden, Thx voor de alweer lieve reakties..ik blijf thx zeggen he..haha Maar t blijft voor mij echt zoon glimlach op mijn gezicht dat hier zo'n lieve meiden zijn, waar je toch steun aan hebt, ondanks dat we elkaar niet kennen...in een woord GEWELDIG!!!! Dus lieve zonnestraaltjes..dikke knuf van deze kant vh scherm!!! En Bri...jackpot..hahaha Ik heb t gevoel, dat ook al ken ik je niet, wij best goed samen door één deur zouden kunnen!! Ben t echt even kwijt, rare gewaarwording voor iemand die t doorgaans redelijk op de rij heeft, nadruk op doorgaans!! Ik kijk nu idd heel anders tegen kindjes krijgen aan..heb niet het gevoel dat mijn klok, waarvan ik dacht hem niet te hebben, op tilt is geslagen.. Nog steeds mijn eigen ik, maar wel met enige twijfels idd en een hoop vragen naar mezelf toe betrekkende al deze voor mij vreemde emoties..zucht!! Vandaar deze week vrij, daar kan ik al een stukje mee vooruit. En dan zien we wel wat of wie er weer op mijn pad komt en t leven zich verder ontwikkelt in rare s-bochtweggetjes of kruispunten met de daartoe behorende beslissingen of 'ah' erlebnissen.. Net even bij mijn vriendin alweer geweest ( geweldig mens ook!!) en ze begon ook over die vlinder, dat dat een kippenvelmoment voor haar was, maar niks durfde zeggen..haha dupku!! De mail aan de zogenaamde papa staat vooralsnog even bij 'concepten' opgeslagen, zodat ik er nog iets aan toe kan voegen of eruit halen mocht ik dat willen. Maar denk dat het een goede mail is, zonder kwetsend te zijn toch loeihard..zo!!! En gewoon beetje simpel, zodat ik ook weet dat hij t snapt, blijft een man he...( sorry moest ff..haha) Ik blijf zeker nog even kijken hier!! Sannie
Ik vind jou zo een schitterende meid, echt! Hoedje af voor jou! Ik ben zeker dat jij je weg van het leven heel mooi zal bewandelen! xoxox
En Kimmy...jij bent ook een supermens, je hebt me al een aantal keren een hart onder de riem gestoken..of zoiets..hahhahaa Super!! Thx for being you!!! Dikke knuf xx
Lieve Pesmo, Wat jammer nou dat alles zo gelopen is! Ik zat dit topic wel mee te lezen maar had nog niet gereageerd. Ik duim ontzettend voor je dat je dit snel een plekje zult kunnen geven, het is een enorm gemis al was het nog maar zo pril. Hopelijk ontmoet je eerdaags een geweldige man die wél kinderen wil, en word je snel zwanger zodat jullie samen kunnen uitkijken naar de komst van jullie wondertje! Dikke knuffel!
Jeetje Pesmo, Balen dat het duimen niet geholpen heeft! Ik had het zo anders voor je gehoopt!! Mooi idee dat van die vlinder, ik geloof daar wel in! Sterkte de komende tijd.