Stylingproducten haar

Discussion in 'De lounge' started by Sifra, Mar 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben benieuwd met welke stylingproducten voor het haar jullie goede ervaringen hebben en welke je mij aan kan raden.
    Ik heb vrij dik, steil haar, geknipt in een a-symetrische boblijn ( van achter korter dan voren, niet heel extreem ).
    Als ik mijn haar doe, haal ik eerst goed de kam er door heen, doe, met mijn hoofd onderste boven wat schuim er in en breng het verder in model met de shaper van de hema, waarna ik het fixeer met haarlak.
    Mijn probleem is dat mijn haar, naarmate de dag vordert, volledig instort. Ik denk door de zwaarte van mijn haar en de stylingproducten. Vooral tijdens een dag werken heb ik het idee dat ik er aan het einde niet echt geweldig bij loop qua haar, omdat de fut er dan uit lijkt te zijn.

Wat zou ik kunnen gebruiken waardoor mijn haar gedurende de dag luchtig in model blijft?
    Iemand tips?

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha precies mijn haar (en kapsel) :) Shaper gebruik ik niet meer, ik gebruik volume spray van nivea, dit breng ik eerst bij de aanzet van mn haar aan, dan breng ik het nog iets beter in model en fixeer met dezelfde haarspray over de rest van mn haar.

Qua verzorging gebruik ik een creme van L'anza, deze verzwaart mn haar niet.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb een asymetrische bob maar dan aan de rechterkant op kaaklengte en links heel kort...
    En ook erg dik en zwaar haar. Nu gebruik ik alleen de haarlak.van Junior.
    En dan de ultra strong.
    Daar breng ik het mee in model. Ik merk wel dat hoe meer ik erin doe des te sneller mijn kapsel weer instort.
    Eerst was het bij mij ook olie voor het fohnen, wax, schuimgel en dan haarlak. Maar dan was ik een paar uur verder en er was niks meer van over. Nu dus alleen voor het fohnen een olie ivm uitdrogen en haarlak als.het droog is.

Share This Page