Vader wil met kleine kids 1 maand lang op vakantie!!!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door BambiFelice, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oke, met oorpijn enzo kan ik me voorstellen dat hij liever niet meer zo vaak vliegt, maar in dat geval kunnen ze ook aanbieden om met je man mee terug te rijden en voor jou een enkele reis Italië - Nederland te betalen, kun je de baby gratis meenemen. Ik zit liever in het vliegtuig dan 12 uur ofzo in de auto met een baby, maar dat is natuurlijk persoonlijk. En qua kosten waar je man het over heeft, ik weet niet of je schoonouders normaal een deel bezine- en tolgeld meebetalen, maar of je dat nu vraagt als bijdrage of alleen een vliegticket, dat maakt dan ook niet uit.
    Al is het nu dus al opgelost doordat ze zelf gaan rijden, maar het had ook een optie kunnen zijn.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien is het idee al genoemt maar kun je niet met de baby samen gaan vliegen. Veel fijner voor zo een ukkie dan zo een lange autorit.

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik zou ook zelf met je baby terug vliegen vanuit Italië. Heerlijk een maand naar de zon. Die vlucht is echt niet zo duur voor 1 persoon, en dan hoef je ook geen 14 uur in de auto te zitten.

De manier waarop ben ik het natuurlijk absoluut niet mee eens. Maar om het hier nou om af te blazen zou ik geloof ik ook niet doen als de oplossing zo simpel is.....

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Met zn allen gaan.. duh

Rijden zijn ouders lekker achter jullie aan. Doeeeeiii

Deel Deze Pagina