Weet niet of dit al langs geweest is en zo niet dan hoop ik niet dat dit te schokkend is http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 233878.ece Groetjes jessy
Ik las het net in De Telegraaf. Het ventje van 13 lijkt nog maar 8 jaar.... Jeetje, 13 jaar en dan al vader...
Ik vroeg me eigenlijk ook een beetje af wat zo'n 15 jarig meisje nou in een 12 jarig (zo oud was hij toen nog nl) ziet die eruit ziet als een kind van 8?
las dat de jongste (geregistreerde) vader 12 was, dat was in 1998, zijn vriendin (ook 15) geloofde dat hij even oud was als zij. Maar deze jongen ziet er echt uit als een kind en ik snap idd niet wat een meid van 15 jaar in zo'n kind ziet, maar ik hoop dat ze hun dochtertje heel veel liefde kunnen geven ondanks hun leeftijd!
Waarom speelt ie niet met autootjes of met computerspelletjes ofzo? Dat horen jongetjes van 13 toch te doen. Maar goed, als je wil sexen, dan horen er ook bepaalde consequenties bij. Zeker geen voorlichting gehad? In Engeland heerst sowieso een vage sexmoraal.