sex op je 12e? misschien loop ik achter, maar wist niet dat je op die leeftijd al sexuele gevoelens had...... nieuwsgierig begrijp ik nog wel, maar opgewonden worden op je 12e? Als dat normaal is, ben ik denk ik niet gezond
Wel veel en veel te jong idd. Maar vaak hebben jongetjes van die leeftijd nog niet eens een zaadproductie, dus zal mij niet eens verbazen als hij idd de vader nog niet eens is ook.
Wat ziet die meid van 15 in dat jochie? Ojojojojjj.... Ik zie die van mij al thuis komen over 12 jaar: zeg mam..... Denk dat ik er ter plekke in zou blijven...
tuurlijk gaat dit om geld, what's new in engeland. en het zou me ook ten stelligste verbazen dat dat jongetje papa is van dat kind want mijn zoon van 13 begint nu pas te puberen ( en al de rest dat daar bij komt kijken) en je kan vroeg de puberteit ingaan maar 12 is toch heel vroeg om al zaadproductie te hebben. dan klinkt die uitleg van die 16 jarige al iets geloofwaardiger.
Uuuh en wie was dan de vader daarvan? I'm confused Ik denk dat het een knap staaltje photoshop is, dit kan toch niet?
Hè gatverdarrie! Wordt er helemaal eng van! En wat voor ziek iemand heeft dat kind dan bij haar verwekt?! Ik vraag me serieus af of dit echt waar is.
Ja dat verhaal over dat 5 jarige meisje is helaas waar. Heb daar nog zelfs een documentaire van gezien op tv. Haar eigen vader heeft haar zwanger gemaakt
gadver wat een wmerig verhaal en wat ziek allemaal.. maar die moeder. dat meisje van 15 is toch ook niet gezond als ze met zo'n klein jongetje het bed deelt. niet normaal.
ze zijn zeker jong, maar t verschil is maar 2 jaar. Er zijn genoeg relaties waar een verschil van 10 jaar in zit, is dat ook niet gezond dan? Ze zijn wel wat ouder dan maar komt op het zelfde neer. Beetje domme redenatie
Dit verschil is idd niet zo heel groot. Maar verschil in jaren zit er zeker tussen kinderen die 5 jaar verschillen (bvb) of volwassenen die 5 jaar verschillen van elkaar. Dus zeker met 10 jaar! Dat is echt geen vergelijking.