Wil leuke ideeen op doen om onze slaapkamer opnieuw te behangen, dus misschien kunnen jullie je eigen showen zodat ik eens ideetjes op kan doen.
Nouw, zat er gisteren aan te denken om een topic te openen aangezien we al een Show je woonkamer/tuin/ enz topic hebben! Als ik thuis kom zal ik ff een foto maken
Ik ga lekker meekijken want wij willen 'm binnenkort ook aanpakken. Is nu nog vrij saai en neutraal met een grote kledingkast. Die kast gaat naar zolder en dan is er een hoop ruimte over voor andere mooie dingen. Een muur is bijna zwart (antraciet eigenlijk) en op een andere muur 2 brede verticale zwarte banen. Verder geen poespas, bed, nachtkastjes en thats it... tijd voor een beetje gezelligheid dus
Heb m net een paar weken geleden totaal veranderd. Zal vanmiddag/ vanavond ff foto maken oh zie net dat ik al een foto heb....alleen hangt er nu een klamboe boven mn bed
Klopt, alleen dit topic is gesloten. Zal hem nog wel even posten voor de evt. ideeën http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/223298-show-slaapkamer.html
hahahaha Zet jij is een foto dan Mijn is trouwens ook nu "af" eindelijk haha M. heeft de lijstjes opgehangen en de spiegel en ik heb er een leuke plant neergezet! Het is zo gezellig, het liefst zou ik daar gaan wonen Zal straks ff foto maken als ik thuiskom.
camera is leeg... en mijn slaapkamer stelt geen f*ck voor joh 1 rooie muur 1 groene muur, bed, grote kast, kleine kast en krabpaal haha...
hahahaha ach wat maak het ook uit.. straks heb jij ook een hele mooie joh, nog effies gedult hebben Kan je hier alvast inspiratie opdoen
Hier slapen wij! De foto is gemaakt vlak voor de bevalling maar heb na die tijd een hooooop rommel die op de kastjes liggen opgeruimd.