Opgenomen .

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    En toen werd ik gister ineens wakker en dacht ik dat ik dood ging ! De pijn was ondraaglijk nog veel erger als weeën . Ik dacht echt dat ik gek werd .
    Dus de spoedeisende hulp en na onderzoeken mocht ik naar huis met zetpillen . De zetpillen hielpen niet en ik wou alleen nog maar dood . Dus ik moest opgenomen worden in het ziekenhuis . Daar is het Snachts helemaal uit de hand gelopen . Morfine hielp niet meer . Uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen met dubbele dosis morfine en slaap medicatie .
    Het blijkt een niersteen te zijn in mijn plasbuis en nierstuwing . Ik zeg in iedergfval nooit meer dat bevallen het pijnlijkste is wat er is !!
    Nu vanochtend om 8 uur wakker geworden en de pijn was zo goed als weg . Het begint nu weer terug te komen lig nu ook aan een infuus .

M'n zoontje was er net en hij bleef huilen en pakte m'n hand , mama mee zei hij . Ik hield me sterk maar nu barst ik echt in tranen uit . Hij is nog nooit langer dan 2 uur zonder mij geweest en ik niet zonder hem !
    Ik mis hem zo . Hij slaapt overdag niet , snachts ook niet . Ik voel me zo schuldig .

Sorry voor m'n lange verhaal ik moest het even kwijt .

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Heel veel sterkte en beterschap. Hopelijk word de pijn snel minder.
    Moet je zo'n niersteen vanzelf uitplassen of word dat operatief verwijderd?

3. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk voor je! Wat zul je bang geweest zijn. Ik snap heel goed dat je je zoontje mist, maar dit overkomt jou en je moet je niet schuldig voelen. Sterkte en heel veel beterschap!

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Geen verstand van nierstenen maar wilde je wel heel veel sterkte wensen.

5. tuc

tuc Niet meer actief

jeetje en nog zwanger ook zie ik. Wat rot voor je. Het is ook vervelend voor je zoontje, maar bedenk dat hij bij zn papa is (neem ik aan tenminste) en dat is ook goed. En mag hij bv overdag zn middagslaapje niet bij jou doen ofzo, of is die mogelijkheid er niet?

Sterkte en denk nu vooral even aan je eigen herstel.

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Sterkte!

7. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Jeetje! Wat heftig.
    Nierstenen zijn inderdaad écht niet leuk.
    Mijn zwager heeft het ook gehad. En die kroop ook echt
    tegen de muren omhoog.

Heel veel sterkte!

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn collega heeft dat ook gehad tijdens haar zwangerschap. Op het werk viel ze op de grond en crepeerde van de pijn. Snel 112 gebeld zij bleek ook nierstenen te hebben. Ze hebbeb haar geopereerd en de nierstenen vergruist.

Het gaat nu helemaal goed met haar maar wat waren wij geschrokken zeg en zijzelf natuurlijl ook. Het leek inderdaad net alsof ze dood ging, zoveel pijn.

9. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Au! Ik weet hoe pijnlijk nierstenen zijn en vooral hoe je het kunt besterven van de pijn tijdens een niersteenaanval. Erger dan weeën inderdaad. Hopelijk voel je je snel wat beter en plas je ze snel uit. Beterschap er mee.

10. penseel

penseel Niet meer actief

Je niet schuldig voelen. Dit is overmacht.

Je kunt nu niks anders dan je er aan toe geven. Je kind je mist je jij mist hem. Hopelijk knap je snel op en kun je weer naar huis en heel veel sterkte. Ik weet niet wat nierstenen zijn maar wel galstenen aanvallen. Geen pretje.

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heel veel beterschap!
    Ik heb galstenen gehad en idd; die aanvallen zijn pas echt hell vergeleken bij een bevalling.
    Snap dat je je zo voelt, vreselijk om zonder je zoontje te zijn. Hopelijk mag je snel naar huis!

12. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik wil je even heel veel beterschap wensen!! Knuffel!!

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Och lieverd, wat naar!!

Heel veel beterschap!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oei, nierstenen zijn echt vreselijk! Ik heb het gehad toen ik 7 weken zwanger van Mira was. Dat is echt het meest vreselijke pijn die ik ooit gevoeld heb.. Daar is een bevalling inderdaad niets bij.

Heel veel beterschap! Hopelijk kan je snel weef naar huis en heb je je mannetje weer bij je.

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ooh jakkes, zeer vervelend die nierstenen en die nierstuwing.

Ik hoop dat je gauw weer opknapt en weer lekker naar huis toe kan naar je kleine mannetje..

Heel erg veel beterschap toegewenst.

ps; jezelf niet schuldig voelen hoor, zoals Penseel al zegt dit is gewoon overmacht.. Kan jij echt niks aan doen..

16. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Heel veel sterkte en beterschap.
    En voel je niet schuldig, je kan hierimmers niks aan doen. Zodra weer je thuis bent lekker je kleine man knuffelen en verwennen, maar voor nu eerst van die nierstenen af zien te komen.

17. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb afgelopen jaar ook meerdere malen in het ziekenhuis gelegen, maar ik had galstenen. Wilde ook alleen maar dood. Na een paar keer was ik er een beetje aan gewend, maar oh wat doet het zeer! Beterschap!

18. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    ✖
    Wat een vreselijk naar moment ook zo zwanger en al.
    Heel veel beterschap. :(

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    i know the feeling!
    heb het zelf ook gehad ....echt waar geef mij maar een bevalling
    dacht ook echt dat ik dood ging wat een helse pijnen
    Beterschap