Vader zoon laat opeens niks meer horen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Brinta, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Lastig he. Ik zou echt voor het geluk van je zoon kiezen. Als dat betekend dat hij vanaf nu zijn vader niet meer ziet tot een leeftijd dat hij daar zelf een keus in kan maken moet je dat zeker doen. Je hebt het geprobeerd he en je hebt je best gedaan, alleen ergens zit een grens.
    En die grens zou voor mij zijn als ik mijn zoon niet meer kon uitleggen waarom pappa hem pijn doet door keer op keer zijn afspraken niet na te komen. En vanaf het moment dat ik hem met de hand op het hart kan vertellen dat zijn vader niet zien beter was dan hem wel zien.

2. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie Brinta?

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Het gaat goed hoor!
    Helaas nog steeds niks van de vader van mijn zoontje gehoord, maar mijn zoontje vraagt er gelukkig ook steeds minder naar.
    Hoe gaat het met jullie?

4. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Pfoe, heftig. Hoe voel je jezelf eronder?

Hier niet veel te melden.. zijn vader is afgelopen maand niet langs gekomen, zei dat hij het druk had met werk. Volgende bezoekmoment staat gepland voor juni. Ben benieuwd of hij dan wel komt. Mijn zoontje (her)kent hem op dit moment niet.. dus het zal mijn zoontje een worst wezen als hij niet komt.

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Jammer dat de vader van jouw zoon ook al een maand niet op is komen dagen, juni is nog ver weg!
    Gelukkig heeft je zoon er geen last van.

Ik voel mij gewoon goed, af en toe wel een dag dat ik er onwijs van baal. Maar over het algemeen voel ik mij er wel prima bij.

Toevallig heb ik zondag opeens een bericht van hem gekregen of ik tijd heb om te praten. Weet nog niet goed wat ik ermee aan moet dus heb nu gezegd dat hij volgende week woensdag kan komen, maar wel wanneer zoon al op bed ligt.
    Dan heb ik in ieder geval naar zijn verhaal geluisterd en ga ik daarna beslissen wat ik ga doen.

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier hebben we nu goede afspraken gemaakt vorige week. Ex komt op een bepaalde dag die we hebben afgesproken langs. Ik ga er vanuit dat hij komt en komt het bij een van beiden niet uit spreken we een andere dag af die week. Hoor ik niks dan komt hij gewoon. Vorige week liep het even mis omdat ik dacht dat hij in de ochtend zou komen en hij dacht dat het de middag zou zijn dus kreeg gister keurig een berichtje dat hij in de middag zou komen en het ging goed.

Ook aangegeven dat er tussen ons geen sexueel contact mee moet zijn, dat ik verder wil met mijn leven en dat hopen op een goed eind tussen ons niet realistisch is. En dat begreep hij. Hij wil ook graag voor mij dat ik een leuke man tegen kom.
    Ondanks dat er veel is gebeurt en hij veel heeft gelogen ben ik wel blij dat we als "vrienden" contact kunnen houden in het belang van de kleine. En heb er ook wel vertrouwen in dat dit zo kan blijven.

Wel hoop ik dat hij het bestaan van ons zoontje nog eens bekend maakt bij zijn familie en hem erkend. In dat geval kan hij de kleine ook gewoon meenemen naar zijn huis. En een echte pappa dag hebben.

Ik hoop dat het bij jullie ook ooit nog eens zo ver mag komen dat de vader zijn verantwoording neemt.

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat klinkt dat positief!
    Fijn zeg dat jullie het zo goed hebben kunnen regelen. Lijkt mij ook het beste zo voor de kleine.

Ik hoop ook voor jou dat hij het bestaan van jullie zoon nog een keer bekend gaat maken, dat maakt alles nog wat makkelijker.

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Zo optimistisch als ik was zo chagrijnig ben ik nu weer omdat meneer zoontje deze week laat zitten voor iets sufs. Gelukkig snapt m'n snoepie het nu nog niet.

9. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Poeh hey, begint goed zo.. kan me je frustratie goed voorstellen!
    Dan moet ik zeker maar blij zijn met mijn "regeling" van 1 x per 3 maanden.. anders zat ik waarschijnlijk ook met elke 2 weken/ elke maand met de frustraties die ik nu "maar" 4 x per jaar heb. (e-mail frustraties tussendoor even buiten beschouwing gelaten)

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Kut zeg!

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Nou idd blij wordt ik er niet van. Maar goed behalve dat ik het voor mn zoontje rot vind doet het me niet zoveel. Hebben we lekker de dag samen 😁

Deel Deze Pagina