hooi ik ben nu net zwanger en ik heb het de vader vertelt maar die wil er niks van weten we hebben nog wel contact maar hy wil heelmaal niks en niet op de hoogte gehouden worden.. vind het heel erg.. 1van juliie misschien ervaring hierin? en ik ben nog maar 19 ben er wel blij mee hoor
Dat lijkt mij ook vreselijk zeg.. Ook lekker makkelijk van hem om de verantwoordelijkheid op jouw schouders laten terecht te komen.. Die gozer weet niet wat ie straks mist hoor! Heb je steun van ouders/vriendinnen? Maar eh.. bovenal trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer van je wondertje te genieten!
hoi dankje wel hoor jaa die heb k wel..gelukkig jaa hy heeft al een kindjevan 4 hy ws heel jong toen ie haar kreeg en k snap el dat ie geschrokken is..maar ja voel me erg aan de kant geschoven.. en ik heb zoiets ja ga wel na hem toe af en toe maar das helemaal niet goed voor me..hy komt er tog niet op terug..mjaa thx gr
ook mijn ex is helaas zo..samen bewust voor zwangerschap gekozen en met 3 maanden zwanger zijn heeft hij de benen genomen! Wil ook niks meer met mij of de kleine te maken hebben..Heel laf, wel een kindje maken, en het dan allemaal af laten weten..Maar hij moet nu al het mooie van de zwangerschap missen, en straks alles van de kleine meid.
ja iid is mooi kut allemaal is egt erg hoor maar ze weten niet wat ze missen moeten en we kunnen het heel goed alleen! natuurlijk is het minder..maar toch..k ben me er van bewust dta het niet meer goed komt! maar met de kleine wel! suc6 esther!
ik snap je vriend niet, hij heeft al een kindje, dus als ie er niet nog eentje bij wou , waarom zorgt ie er dan niet voor dat ie er niet aan begint,..grrrrrrrrrrrrr maar jij gefeliciteerd hoor, ik hoop dat je zonder hem beter af bent, en je een hele fijne zwangerschap zult hebben,... indien ie niet bijdraait, zou ik hem gewoon uitsluiten, ook al komt ie na een ange tijd op zijn beslissing terug,..... succes
hooi ja prcc je hebt iid gelijk wel de lusten maar niet de lasten en iid daarom voel k me niet zo goed vanwege dat hy wel dat andere kindje heeft okl mag k haar daarnniet by betrekken maar toch. jaa hy kan de boom in! al die mannen die zo zijn! groeteeen xx
Hoi! O zo herkenbaar. Die van mij wil ook niets van mijn zwangerschap weten. En nu extra aandacht besteden aan de kindjes die hij al heeft (van 5 en 2). Best zuur om dat te zien... zeker aangezien hij eerder steeds zei dat hij blij was dat hij een 2e kans kreeg... sterkte!
jaa prcc is egt niet leuk..okal kunnen die kindjes er niks aan doen. ik hoop elke kee rnog dat ie er op terug komt.omdat ik nog wel met hem omga..maar ik denk dat ik daar maar mee kap..omdat hier toch niks uit komt..hoe graag ik het ook wil.. en nu zie je by my nog niks omdat ik nog zo kort ben.ma straks gaan mensen he zien en vragen.hoe doe jij dat? gr
jeetje wat een lafaard zeg? hij was er toch zelf ook bij? dan moet ie zijn verantwoordelijkheid ook nemen. Ik hoop voor je dat ie nog bij draait dan, en je zult vast wel meer steun hebben of niet
Ik heb net hetzelfde meegemaakt; men ex heeft me gedumpt voor zijn ex, terwijl we bewust voor het kind gekozen hadden.
jaa is egt erg hoor sorry ik vind het niet normaal die van my draait egt niet meer by helaas.. okal hoop ik van wel.. maar iid wat erg... maar we kunnen het heel goed alleen dames! laat ze ma lekker de ..... krijgen! hihi groetjesss
Ook ik heb in jouw schoenen gestaan De verwekker drong aan op abortus.... Terwijl ik eigenlijk onvruchtbaar was volgens de artsen.... Echt niet dus! Hij heeft me na nog geen 6 weken zwangerschap in de steek gelaten. Wilde er allemaal helemaal niets van weten. Toen ik ruim 8 maanden was, zocht hij ineens weer contact, meneer wilde zijn naam op t geboortekaartje... Voor de vorm zeker... Toen mijn dochter geboren was en hij een dag later in het ziekenhuis kwam kijken, was hij meteen verkocht. Nu ben ik ineens een supermoeder en wil hij me terug om een gezinnetje te vormen. Hahahahahaha, niet dus! Hij mag haar 2 keer per week zien, en thats it. Meis, t komt allemaal goed! Ik ben er ondertussen achter dat je het vele malen beter alleen kan doen dan met een vent die je niet steunt! Liefs
klinkt ook hier heel bekend, wel de lusten maar niet de lasten. Al zat het bij mij iets anders in elkaar, dat we al uit elkaar waren voor ik wist dat ik zwanger was, maar dan nog vind ik het laf om net te doen alsof er geen zwangerschap/kindje is. Alleen omdat het hem beter uitkomt.
jaa zoo erg he ik vind het niet normaal meer iid zeggen van haal ma weg alsof het niets is. laten ze ma mooi zich zelf weghalen ofz weet ik veel haha.. baal dr van... ik wil ook niet dat zijn naam er op komt..hy hoeft het ok niet te erkennen okal ga ik gwoon met hem om... als je zoiets zegt! sterkte dames! gr
Jeetje wat erg allemaal, vooral omdat je zwangerschap de mooiste tijd van je leven moet zijn, na het feit dat je moeder wordt natuurlijk... Maarjah veel mannen zijn helaas zo... Maar wees blij met het moederinstint, het verzorgen en beschermen van je eigen kindje, dit staat voorop... Laat die mannen maar lekker... liefs
hoi ik heb ook t zelfde mee gemaakt met die L*L van een ex van mij,woonde samem enzo en hij wilde van alles trouwen kids noem maar op toen eenmaal bleek dat ik zwanger was hing er een brief aan de deur met je spullen staan bij je ma en gegroet wil niets met jou en dat monster temaken hebben!gooi de sleutel maar in de brievenbus... later hoorde ik van ze 2 andere kinderen 12 en 15 dat ie nog een zoon had van 8 maar daar ook niet na omkeek. toen me dochter geboren was belde die in ene wilde hij haar zien enzo heb m toen een foto gestuurt met ajb dit is je dochter na 2 mnd kwam ie in ene langs en me ma liet m gewoon binnen ik was woest ze had zoiets van ja is toch zijn kind kom op nic na hij heeft t precies tot februarie volgehouden toen ik vertelde dat ze onderzoeken gingen doen bij geneticus zei die dood leuk zie je wel dat monster is niet van mij want ik maak geen mislukte kinderenen ik ga weer met me ex van me jongste zoon ik wil je nooit meer zien ik heb nog nooit iemand een klap of wat dan ook gegeven maar hij heeft m gekregen heb m de deur uitgeschopt en moet zeggen heb vet spijt dat ik m de 1e dag niet meteen had weggestuurt! en tuurlijk kan je het alleen zal wel pittig worden maar je red t wel je heb je familie en vrienden en kleintje komt ook wel groot zonder vader sterkte en laat je niet gek maken door hem bel m gewoon niet meer laat m lekker in ze sop gaar koken hihi