halloo dames.. ik wilde even me verhaal kwijt.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen..k loop nu myn gevaare situatie bijna uit(gelukkig).. maar gister ben ik uit geweest want af en toe 1x in de maand doe ik dat nog wel eens zolang k het nog kan..kom k my ex tegen vader vant kindje.en dan doet ie net alsof hy me niet ziet...dan word ik al sjaggie(hormonen) want normaal i dont care.. dus ik na hem toe op hoge poten je kent het wel..zegt ie ja als ik by jou kom staan krijg ik ruzie. omdat er een jonge by staat die hy nie mag.. later was er een vriend van me en die pakte me vast beetje hardom me zei en toen zei ja as er iets is moet je me bellen.... (hy was wel aant bier) ma je weet wat ze zegge over dronken mensen... k weet niet meer hoor zal ie jaloers zijn.? ik voel egt nog zoveel voor hem.. as ik hem nie zie is er niks aan de hand ma.. en nu word ik wakke.. net. met tranen in me ogen loop ik hier te huilen.. zal wel door de hormonen komen.. wat moet ik gaan doen? gwoon alles alleen doen?want van hem krijg k as ik hem nie toevalig tegen kom niks smsjes of maltjes want zijn aantal dingen diek van hem wete moet.. kunnen jullie my helpen?please?ben ten einde raad.
Jeetje wat rot voor je meis. Heb min of meer in dezelfde situatie gezeten als jij nu. Maar omdat ik wist dat ik, mede dankzij mijn hormonen, het heel moeilijk vond de vader van mn kindje te zien, ging ik niet meer naar plekken waar hij ook kwam. Verwacht helemaal niets van hem, de verantwoording voor zijn kindje zal uit hemzelf moeten komen. Hoe moeilijk en verdrietig dat ook is. Ik zou dus geen contact opnemen, hopende dat hij dat wel doed. Maar dat is mijn mening, volg je eigen gevoel! Heel veel succes.
aan die gozer heb je toch ookniks zo, lekker in zijn sop laten gaar koken. laat hem maar de 1ste stap zetten.
Ik ben het met de rest eens, ales jij achter hem aan blijft hollen heb je alleen jezelf ermee. Mijn ex heeft totaal geen interesse in zijn kind, en ik heb keer op keer geprobeerd hem erbij te betrekken, maar tevergeefs. Besluit jij nu maar voor jezelf dat je het gewoon alleen gaat doen, dan heb je de minste kans op (nog meer) teleurstellingen.
drom laat hem ma mooi gaan zo denk ik nu wel hoor.. ik heb wel beters te doen dan druk maken en moeite doen heb het een maand lang geprobeert..mja... hihi