misschien is dit een hele stomme vraag hoor maar ik weet het echt niet kunnen baby's echt last van hoofdpijn hebben? mijn dochter zit de hele tijd met der handje op der hoofdje soms slaan en soms gewoon erop leggen zou dit komen omdat ze hoofdpijn zou hebben of zou dit gewoon een fase zijn dat je dat allemaal aant ontdekken is? hebben jullie een idee?
Ja, dat kan maar dat komt veel minder voor dan bij de volwassenen. Is ze huilerig als ze haar hoofdje aanraakt? Als ze verder gewoon vrolijk is dan is er niets aan de hand hoor. Ze is waarschijnlijk idd gewoon aan het ontdekken.
nee ze is niet echt huilerig als ze dat doet! het komt ook omdat mijn oma mijn moeder en ik alle 3 migraine hebben dus ben ik wat bang dat zei dat ook zou hebben het is misschien wel makkelijk om er bij te zeggen dat mijn dochter ruim 10 maanden is
Kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt. Maar als ze verder niet huilt dan denk ik niet dat ze hoofdpijn heeft. Je had anders echt wel gemerkt dat ze niet lekker in haar velletje zat, toch. Is ze dan niet moe of zo? Als mijn zoontje moe is dan zit hij ook aan zijn hoofdje en aan zijn oortjes.
tja het is bij mijn dochter heel moeilijk te zien of ze moe is en als ze moe is dan geeft ze het ook niet op dus slapen is een probleem hier hihi ik moet ook zeggen dat ze vandaag der laatste antibiotica heeft gekregen omdat ze oorontsteking had dus dreinerig en aan der oren zitten deed ze zoiezo al
Komt door de oorontsteking Mijn zoontje van 11 maanden heeft vocht achter zijn trommelvlies en sinds hij deed heeft doet hij dit ook steeds. Als het goed is zou dit moeten stoppen als de oorontsteking helemaal over is.