Ik heb gisteren me kaart bij de supermakt jumbo gescand ... en hij gaf aan 1 minuut gratis winkelen gewonnen haha ben zo blij leiding gevende heeft me een bos bloemen overhandigd en binnen paar weken word er contact met me gezocht over wanneer en hoelaat. kon het niet geloven zei tegen een medewerkster daar kan je me kaart opnieuwe scannen ik kan het niet geloven hoor. het klopt toch. eerste keer dat ik wat win
zo gaaf zeg, ik zou de drank, vlees en baby afdeling afrennen haha dat is toch wel het duurst. als je slim bent ga je er alvast kijken en een route planne weet je precies hoe je moet lopen om verrasingen zoals doodlopende paden te vermijden
Hoe kom je aan die kaart? Ik heb het scan apparaat zien staan bij ons in de Jumbo maar die kaarten? En natuurlijk gefeliciteerd!
Echt goed! Van harte gefeliciteerd, ik ben blij voor je!! \/ Haha, dat wilde ik ook zeggen (behalve de drank dan, haha) Alvast een route plannen, en de duurste dingen zoeken En dan als een gek met dat winkelwagentje erlangs en graaien en schuiven maar
kaart werd opgestuurd met de reklames actie duurde 4 weken morgen laatste dag.je hebt altijd prijs 1 week was: ice thea 2 week was : appelmoes 3 week was : sultana koek 4 week was/is : keukenrol ( 1 minuut gewonnen in de 4 week )
gefeliciteerd! dat heb ik nou altijd al 'n keer willen doen! net wat de meiden hier al zeiden...ff 'n route plannen en de duurste dingen pakken! ik zou helemaal los gaan bij de babyafdeling...voeding - zwitsal - pampers...dan naar de verzorgingsproducten...shampo - tandpasta - gel het lijkt wel dat ik zelf gewonnen heb! wat zal ik graaien maar het beste is schuiven ...kar eronder en schuiven maar! laat je nog even weten wat je allemaal gepakt hebt?
Ik zou een hele berg luiers en wasmiddel in slaan ik zou echt vliegen haha Gefeliciteerd meis erg leuk!
Kijk dat is nog eens een nuttige prijs!Schroom je niet en graai die kar lekker vol met wasmiddelen etc!Succes,leuk meid!
wat een stunt. Dat lijkt me echt geweldig! ik zou via de vleesafdeling naar de wasmiddel/babyafdeling gaan. Maar, waarschijnlijk mag je overal maar 1 exemplaar van pakken? In mijn geval dus 10 verschillende pakken wasmiddel..
Dat is leuk zeg Nadeel is alleen dat je van alles maar 1 product mag pakken waarschijnlijk? Je moet echt gaan rennen hoor en gewoon alles erin gooien! Have fun
Wat leuk, gefeliciteerd! Ik zou niet naar 3 verschillende afdelingen gaan, dat is pure tijd verspilling. Gewoon naar het allerduurst gaan wat je altijd nodig hebt. Luiers bijvoorbeeld of wasmiddel. Vlees is relatief wat goedkoper en je hebt maar 1 minuut. Ik zou zorgen dat ik voor zoveel mogelijk geld in die minuut mee naar huis zou nemen, dat hoef je later niet meer te kopen! Veel plezier!
whaha, wat cool zeg. Succes! (en trek vooral een paar goede slipvrije sportschoenen aan zodat je niet de bocht uitvliegt )