Vaderdag 2014

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Edith1987, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Bah... het bedrijf waarbij ik het cadeautje voor mijn man had besteld, heeft een verkeerd product opgestuurd. Heb ze zaterdagmiddag na ontvangst direct gemaild, maar nog geen reactie. Ik hoop dat het nog opnieuw goed komt! Ik moet ook nog foto's bestellen voor in de lijst en ik weet niet hoe lang dat duurt.

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Ik heb een foto gemaakt van zl die op zijn rug ligt en achterover in de camera kijkt. Daarna zijn we gaan verven. De foto plak ik in het midden van het kunstwerk en er boven schrijf ik: "Papa, ik ben helemaal ondersteboven van jou." Gepikt van internet hoor, maar ik vond het zo leuk! :D

3. Late mama

Late mama Lid

6 mrt 2012
    98
    0
    0
    #23 Late mama, 9 jun 2014
    Laatst bewerkt: 9 jun 2014
    Kan een klein beetje Photoshoppen, dus heb onderstaande in elkaar geprutst. Laat het afdrukken op een canvas. Kan papa naar kijken als hij in bed ligt te piekeren over zijn werk, dan weet hij weer wat echt belangrijk is in het leven :)

Het zijn allemaal kleine fotootjes van hem met ons meissie. Schattig wel he. :D

4. Manon11

Manon11 Lid

9 jan 2014
    25
    0
    1
    NULL
    Zuid-Holland
    Mijn dochtertje is ook nog te klein om zelf te knutselen, dus heb een t-shirtje versierd met de naam van mijn dochtertje, daaronder een hartje en daaronder papa, en dan in het hartje haar voetafdruk met verf gezet. Ziet er wel schattig uit moet ik zeggen :) Maar er staan inderdaad ook al veel andere leuke ideeën tussen, succes met kiezen!

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Net mail ontvangen van ze en het gaat helemaal goed komen! Manlief krijgt een fotolijst met in het midden een voetafdruk in gips (als dat past, dochtertje heeft hele grote voeten ;) anders een handje) en 12 vakjes voor foto's er omheen. Voor elke maand 1! Nu een paar leuke uitzoeken en die geprint krijgen :)

Deel Deze Pagina