Zo daar ben ik weer! Ik heb even een vraagje wie hier ook mee stoeit? Ons dochtertje is best een goede slaper. Zowel overdag als snachts. Alleen het nare ervan is,is dat ze smorgens klokslag 5.00 wakker is. Zal ze dan teveel overdag slapen? Ik krijg haar ook naar haar fles van 5.00 dan want die geef ik dan maar haar nooit terug in bed dus mijn dagen beginnen zeeeeeer vroeg... Ook wil ik haar niet te veel herrie laten maken want als der broer wakker wordt rond die tijd dan slaapt hij niet meer. Overdag slaapt ze nu van 8.30 tot 11.00 en van 14.00 tot 16.00. Vervolgens begint ze vanaf half 6 alweer moe te worden en als ik haar op bed zou leggen zou ze de nacht al in gaan. Nu gaan we om 18.00 naar boven met haar badje, en om 18.30 ligt ze plat. Ze heeft er dan natuurlijk al een hele ruk opzitten. Ze krijgt ook geen fles meer savonds want deze weigert ze. Geef ik haar wel een fles slapend rond 20.00uur drinkt ze hem op maar het is gewoon 5.00 dus dat maakt niet uit. Ik weet dat ze wel tot 7.00 a 8.00 kan slapen want 5 weken terug deed ze dat. Ze komt gewoon niet meer in slaap. Vannacht heeft ze zelfs wakker gelegen van half 2 tot 5.00uur! Ze werd wakker van haar broer en het hert was van de dam! Madam was super gezellig maar ik zit daar echt niet op te wachten snachts. Dus een flesje gegeven en geprobeerd weer terug te leggen maar ben der we 100x uitgeeweest! Al met al zoek ik toch wat lotgenoten. Ritme verplaatsen hebben we geprobeerd maar dit werkt gewoon niet voor haar, ze is om half 7 gewoon echt niet meer te genieten of we nou aandacht aan haar schenken of niet, maakt niet uit. Vanaf half 6 begint ze gewoon met huilen en stopt pas als ze in bed ligt. Zal het toch ooit overgaan?? Smiddags lig ik gewoon soms te pitten want dan ben ik gewoon op. Van de week heb ik haar laten rommelen om 5.00 met als gevolg dat ik kwam om half 7 en madam had alle lakens en dekentjes losgemaakt, lag omgekeerd ondersteboven in bed. Maar kreeg wel een mooie glimlach Speentje terug geven helpt niet want ze slaapt zonder speen snachts.
Mijn dochter is rond 6 uur ook niet meeste genieten, ze gaat dan naar bed en om 7 uur er weer uit. Misschien dan een toetje geven? Yoghurt of wat fruit? En dan lekker spelen, en dan uurtje of 8/9 naar bed?