Omdat het topic over een bepaalde webwinkel gesloten is hier dan toch nog een topic om het er niet over te hebben , maar ik wel iets kwijt wil P Wat ik wel leuk vindt aan de facebook pagina is dat sommige nicknames die heel actief zijn hier op het forum nu ook een gezicht krijgen. Ik heb bepaalde nicknames al aan leden van de niet genoemde facebook pagina bij elkaar gekoppeld. En zo zie je opeens iemand die je helemaal anders er uit ziet dan je idee bij iemands nickname. Best grappig en leuk! Jullie al mensen gespot op de facebook pagina die ook heel actief hier zijn op het forum?
Hihi, ik vind het ook grappig om ineens gezichten te zien. Komt vaak niet eens overeen met mijn gedachten...
Nee, i suck at it. Als mensen terugkomen onder een ander nickname dan zie ik het over het algemeen ook niet.
Ik heb er ook een paar gevonden en bij eentje had ik echt oh wow..ik ben jaloers ze is zo mooi hahaha
Ik zie dat nooit.... Heb ook wel eens mensen die me op fb toevoegen... 9 van 10 herken ik niet en vraag ik voorzichtig of ze van zp zijn
De leden van hier die ik per toeval ook op FB ben tegengekomen (oa door gemeenschappelijke vrienden) die heb ik hier al eerder op foto gezien dus das geen verrassing meer.