wie is er geweest en is het ook leuk voor kinderen van 3 en 5 jaar? We willen er misschien heen maar het is voor ons best een eind rijden dus voordat we er voor niets heen gaan
Ja, dat is juist geschikt voor jonge kinderen. Ik vond het zelf een vergane gloriepark en we zaten er tussen veel schoolreisjes (met duidelijk te weinig begeleiding) waarbij de kinderen nogal aan het etteren waren en uit attracties werden gehaald. Gelukkig waren het vrijkaarten, dus geen cent voor betaald. Overigens vonden mijn kinderen het wel leuk daar.
Sluit me aan bij voorgaande dames. Echt helemaal top voor kleine kinderen. Alles dicht bij elkaar, geen lange loopafstanden, overzichtelijk. Voor volwassenen weinig te beleven, maar het plezier dat van koppie van onze oudste kwam, maakte het dagjeuit tot een relaxed feestje voor iedereen. Hier was de hoge glijbaan met papa, helikopter,brandweerspuit en alle rijdende attracties een groot succes. Vond het super dat hij alleen mocht rijden..konden papa en mama een bakkie drinken langs de kant, meneer ging steeds opnieuw. Neem extra kleding en handdoek mee, bedriegertjes zijn bij warm weer een heerlijke afsluiting voor je de warme auto weer in gaat.
wij hebben voor het 2e jaar een abonement ( erg voordelig omdat je voor veel andere parken een vrijkaart krijgt) en onze meiden van 4 en 6 vinden het elke keer heel leuk
Juist voor deze leeftijd is het een super park. Je kunt bij wijze van aan de ene kant gaan staan en net niet naar de andere kant van het park kijken. Het is wel vol. Als je binnenkomt lijkt het heel veel op heel weinig plek. Dat is ook een beetje zo. Even op je in laten werken en dan genieten. Het is echt een top park voor die jonge kinderen. Ik vind het grote voordeel dat er geen pubers of vervelende jeugd rond loopt. Alleen maar jonge kids met ouders. Echt een aanrader !! Je moet wel de auto een eindje van het park parkeren. Dat vind ik wel een nadeel. Dus eventjes lopen ( buggy mee) Tenzij je een invalide parkeerkaart hebt