pretpark koningin julianatoren

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wie is er geweest en is het ook leuk voor kinderen van 3 en 5 jaar?
    We willen er misschien heen maar het is voor ons best een eind rijden dus voordat we er voor niets heen gaan;)

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Echt super leuk! Helemaal gericht op deze leeftijd. Niet te groot, dus lekker overzichtelijk!

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Oke dan! :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Ja, dat is juist geschikt voor jonge kinderen. Ik vond het zelf een vergane gloriepark en we zaten er tussen veel schoolreisjes (met duidelijk te weinig begeleiding) waarbij de kinderen nogal aan het etteren waren en uit attracties werden gehaald.
    Gelukkig waren het vrijkaarten, dus geen cent voor betaald. Overigens vonden mijn kinderen het wel leuk daar.

5. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Sluit me aan bij voorgaande dames. Echt helemaal top voor kleine kinderen. Alles dicht bij elkaar, geen lange loopafstanden, overzichtelijk.
    Voor volwassenen weinig te beleven, maar het plezier dat van koppie van onze oudste kwam, maakte het dagjeuit tot een relaxed feestje voor iedereen.

Hier was de hoge glijbaan met papa, helikopter,brandweerspuit en alle rijdende attracties een groot succes. Vond het super dat hij alleen mocht rijden..konden papa en mama een bakkie drinken langs de kant, meneer ging steeds opnieuw. Neem extra kleding en handdoek mee, bedriegertjes zijn bij warm weer een heerlijke afsluiting voor je de warme auto weer in gaat.

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wij zijn er ook heel veel geweest (abbonement) en het echt heel leuk voor die leeftijd klasse ;)

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Niet vaak genoeg geweest als kind, maar vond het altijd enorm leuk naar mijn weten!

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.305
    2.588
    113
    wij hebben voor het 2e jaar een abonement ( erg voordelig omdat je voor veel andere parken een vrijkaart krijgt) en onze meiden van 4 en 6 vinden het elke keer heel leuk

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Juist voor deze leeftijd is het een super park. Je kunt bij wijze van aan de ene kant gaan staan en net niet naar de andere kant van het park kijken. Het is wel vol. Als je binnenkomt lijkt het heel veel op heel weinig plek. Dat is ook een beetje zo. Even op je in laten werken en dan genieten. Het is echt een top park voor die jonge kinderen. Ik vind het grote voordeel dat er geen pubers of vervelende jeugd rond loopt. Alleen maar jonge kids met ouders. Echt een aanrader !!
    Je moet wel de auto een eindje van het park parkeren. Dat vind ik wel een nadeel. Dus eventjes lopen ( buggy mee)
    Tenzij je een invalide parkeerkaart hebt ;)

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Er gaat ook gewoon een pendelbus.. Ja superleuk voor die leeftijd, genoeg te doen!

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Wij komen net thuis ze vinden t geweldig,echt een aanrader

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja echt een aanrader
    Bestel online je kaarten en bespaar 2.50 :)

Deel Deze Pagina