Vaderdag cadeau's !!

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Een knutsel en ontbijt op bed.

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hier alleen de knutsels van de kids. Verder is het gewoon een normale dag. Geen kado's, geen ontbijt oid. Ik moet straks naar de winkels misschien neem ik wel iets van een croissant en wat lekkers mee. Is ook alleen omdat ik echt naar de winkels toe moet.

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hier hetzelfde. Met moederdag bijv. Word ik door mijn moeder mee uit eten genomen en krijg ik van haar een kado. Mijn moeder houd haar echt aan elke feestdag waarbij het altijd of verwennerij is of ik lekker kan eten:) mijn vriend heeft dit totaaaal niet. Hun lijken er niet echt iets aan te doen.

Ik doe dit jaar alleen met zijn verjaardag iets. Neem hem dan mee uit eten in een restaurant waarbij de jarige gratis mag:)

Voor de rest wat hij van de opvang krijgt en tussentijdse dingen. Zo had ik hem 100 euro van mijn vakantiegeld uit het niets gegeven.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Een knutsel en een kop koffie. We gaan er een fijne dag van maken met z'n drietjes. Straks lekker lunchen en een eind fietsen. Geen dure cadeau's, vinden wij niet nodig.

Fijne dag iedereen!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik 'wacht' nog steeds op mn verjaardags kado van 5jaar geleden en mn 1e moederdags kadotje :p nee mijn man doet er ook niks aan. hij wil t wel maar weet niet zo goed hoe en wat. ik blijf ook gewoon kadotjes geven en romantische dingen verzinnen voor hem. gewoon omdat ik het zelf wil. idd vond t de eerste paar jaar ook moeilijk dat hubby nooit iets doet/wil. maar ook hij heeft het van huisuit niet mee gekregen. zwaar offtopic maar met voorlezen idem. deden zijn ouders nooit, nooit gedaan ook. en hubby doet het dan ook zelden voor onze kids. en als ie wel gaat voorlezen dan moet ik er dan ook absoluut niet bij zijn.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.024
    550
    113
    2 knutsels van de meiden. verder niks. ja een worstenbroodje whahaha.

nee wij doen er niks aan

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb hem een brief vanuit onze dochters naam geschreven dat hij een cadeautje krijgt waar hij nu nog veel mee kan maar als ze straks uit mama's buik is hij geen tijd meer voor heeft.

En een spelletje voor de ps3 die hij al heel lang wilde hebben.

Maar ik ben echt een muts met dit soort dingen en vind het dan ook heel leuk om te doen.:p.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #48 dobbel, 16 jun 2013
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
    normaal doen we ook niet aan kado`s hebben we eigelijk het geld niet voor, mijn man wou al heel lang een elektricshe goede zaagmachine (kap verstek) via een facebook hoekje een nieuwe voor heel weinig kunnen kopen, dus dat gedaan. (had er al een mooi poosje voor gespaard, voor als we er een tegen zouden komen.
    (hebben we uit eindelijk allemaal profijt van ;))

ontbijt hebben we samen gemaakt, man lief dus ook, en sven had 2 leuke knutselwerkjes 1 van de psz en 1 van het kdv, de een was een zakdoek op getekend en er staat op, voor papa van je lieve snottebel sven.

en de ander is een gevaren driehoek (fiets thema op psz) met daar op pas op, hier rijd de aller liefste papa.

Oja we gaan langs onze beide ouders, we zijn dankbaar om beiden nog onze ouders te hebben, en ik vind dat ze een bezoekje verdienen, en ben ook dankbaar dat ik dit nog kan doen.
    Het leven kan morgen voorbij zijn, moet er niet aan denken mijn ouders of schoonouders te moeten missen,

kan me voorstellen dat het niet voor iedereen zo voelt, wij zijn beiden van huis uit opgevoed met dit venomeen, en als kind gingen we dus altijd al naar opa en oma met onze ouders.

9. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Knutsels van de kinderen
    Koffie op bed uit een BLOND mok ( voor de allerliefste papa)
    Een voorleesboek voor de liefste vader
    Een hangding voor in de auto, te lelijk maar vond hem grappig :D

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hij heeft een uitgebreid ontbijt gehad en een tekening van onze dochter

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Knutsel van de kids, gemaakt op het KDV. De oudste wilde wat kopen voor papa. Wat voorbeeldjes genoemd zoals aftershave, bier etc. Zoon koos voor chocolade. Dus bij de choclaterie choclade, in de vorm van een fles, gekocht. Met tekst: voor papa.

Geen ontbijt op bes, want de kids zijn logeren.

Mijn vader krijgt een saunabon.

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier onze vaderdagkado's. De stok is van de psz, beetje apart kado haha maar goed ;)

De rest heb ik samen met mijn aapjes geknutseld voor papa. En natuurlijk lekker ontbijt op bed.

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dochter had op kdv een pennenhouder van klei gemaakt.
    Thuis had ze voor papa een ontbijtbord en een koffiemok met porseleinstift versierd, schattige tekeningetjes erop gemaakt.
    Daarna in de oven en vanmorgen alles gegeven, papa was blij, maar het snoetje van dochter is onbetaalbaar: zo trots!!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke dingen !
    Mijn man heeft van Levi een multomap vanuit school gehad.
    De lijstjes heb ik met de kids geknutseld.En een lekkere aftershave erbij.

15. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Mijn mannetje komt uit Engeland dus die kreeg een Engels ontbijtje op bed :D

Verder heeft hij een mok met Superpapa erop gekregen, gevuld met chocolaatjes uit Engeland die hij lekker vindt, een schilderij met zoontjes hand- en voetafdrukken, een kaart en een staatslot =)

Bijgevoegde bestanden:

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij waren gisteren samen uit eten en naar de film, onze dochter was bij haar opa en oma logeren.
    Dus we hebben heerlijk uitgeslapen, daarna ontbeten bij mijn ouders. Smiddags cadeautjes en een bakkie koffie, en daarna hard aan de slag in de kinderkamers :).

De buit:
    Fotolijstje met foto van dochter, gemaakt op psz
    Bidon met zijn naam voor het sporten
    Slabbetje met I love papa erop van de toekomstige baby

Volgende week krijgt hij nog een lekker ontbijtje, dat doet hij normaal gesproken altijd op zondag, maar nu ga ik er extra vroeg uit.

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vandaag weinig aan vaderdag gedaan hier, alleen een lekker uitgebreid ontbijtje.

Manlief was werken tot vannacht en moest vandaag om 3 uur alweer werken, dus sja heb hem denk ik 2 uur gezien haha.
    Wel kreeg hij een schop tegen zn hoofd van zn jongste zoon als kadootje en zei J : Ik hou van jou papa, fijne papadag'

Voor de rest doen wij nu nog niet echt aan kadootjes.
    Vaderdag is heel het jaar door, net als moederdag.

Deel Deze Pagina