Hallo dames, Vaderdag komt er weer aan.. Mijn zoontje is 16 maanden. En zou graag iets leuks willen verzinnen om voor zijn papa te maken/kopen. Zak drop gaat er altijd wel in, tekening kleuren of zo is niet zijn sterkste kant. Jullie ideeen?
Mooie canvas versieren met voet afdrukjes en hand afdrukjes? En dan inderdaad nog een zakje met dropjes erbij of iets anders lekkers?
Ik heb een shirt besteld met my daddy is the best. Die doe ik hem s' ochtends aan als we een ontbijtje op bed geven. Op pinterest staan hele leuke ideeen om te knutselen!
Er zijn leuke vader zoon shirts, een mooie polo. Die vond ik wel heel leuk. Maar qua knutsel moet het meer van jouw kant komen, zo heb ik voor Moederdag met m'n oppas kindje van 16 maanden een vlinder gemaakt van hand afdrukjes en daar een vlinder van geknutseld.
Shirts gaan hier helaas niet. Mijn vriend moet echt XXL en dan nog extra lang hebben. Misschien inderdaad iets van een canvas versieren of zo.
Glazen (wek)pot laten beschilderen of bekliederen met verf door je kindje en vullen met drop? Of met handafdrukjes erop oid? Maar dat zal je idd zelf moeten doen grotendeels.
kussensloop met textielstiften laten versieren en jij tekst op schrijven. rompertjes of shirt laten maken voorkant: papa is gek Achterkant: op mij voor in de auto een autohanger, hier rijd de liefste papa oid van tekst. medaille bestellen bij simply colors met nr 1 papa (of zelf maken van touwtje met rietjes en bierviltje beplakken met tekst) broodtrommel voor op het werk bestelen......naam hartje papa of dergelijke tekst genoeg leuke dingen ook op bovengenoemde site