Hoi Ik kan nergens echt leuke vaderdag gedichtjes vinden voor de 1e vaderdag. Meestal zijn het gedichtjes voor oudere kinderen enzo, ik zoek er dus één die Lindsey kan "geven"....
ik hou dit even in de gaten want ik kan dus ook niets vinden en zelf dichten is niet mijn sterkste kant
Vaderdag Papa, papa, lieve papa Hoor eens even aan uw oor: U heeft feest vandaag, he papa? Daar zeg ik nu dit versje voor. Lieve Papa Vandaag word je lekker verwend. Omdat je mijn papa bent. Ik heb iets gemaakt voor jou Omdat ik zoveel van je hou. Eerst krijg je nog een kus van mij. Dit cadeau maakt je vast heel blij. Mijn vader Er zijn wel honderdtachtigduizend vaders en daar zitten hele leuke bij. Maar de aller-, allerleukste vader is die vader van mij. Je hebt grote vaders en ook hele kleine. Superdunne of juist lekker dik. Maar de allerleukste vader is de mijne, ja, de aller-, aller-, aller-, aller-, aller-, aaaaaaaaaallerleukste vader, die heb ik! Lieve papa, Een cadeautje Het is helemaal voor jou Wil je weten Wat er in zit Maak het open kijk maar gauw! Wakker worden. Ha papa, wordt wakker Doe je ogen eens open. Ik ben fijn bij je In bed gekropen. Ik zit lekker warm Zo heel dicht bij jou. En weet je wat ik Je zeggen wou... Vandaag is een feestdag Voor jou alleen, We gaan je verwennen Zo meteen. Kom er dus uit pap En kleed je vlug aan, Dan kunnen we fijn Feest vieren gaan. Klop klop Klop klop, gaat het op de deur En wie wordt daar rood van kleur? Het is papa, want hij weet Dat niemand zo'n vader vergeet! vaderdag vader vader vaderdag is een heel groot feest ik hou van alle mensen maar van jou het meest Liefste papa Papa, nu is het vaderdag alle papa's hebben feest daar ze nu al zoveel jaren steeds maar papa zijn geweest. Papa zijn, dat is heel moeilijk, want dan kun je toch zoveel ! Al wat mama stuk laat vallen dat maakt papa wel weer heel ! Als ik later eens ga trouwen dat wordt vast een reuzefeest wil ik net zo'n papa naast me als u altijd bent geweest ! Vaderdag Goeie morgen lieve papa U bent groot en ik ben klein Maar ik vind het echt fantastisch Dat we dikke vrienden zijn En voor al die lieve vaders Is het nu dus vaderdag Ik ben blij dat ik u daarom Dit cadeautje geven mag! Liefste papa Weet je wie ik graag zie als ik mag schommelen op zijn knie als ik mag zitten in zijn nek en stiekem aan zijn haren trek? Dat is mijn papa, de allerliefste man die zo fijn met mij spelen kan. Zo anders... Mijn papa is zo anders, voor mij buitengewoon speciaal Hij blijft voor mij de liefste, ik vind hem kolossaal Wakker worden papa. Ik heb zo lang gewacht, Ik kon er niet van slapen Heel de lange nacht. Ik heb een prachtig pakje Dat je hebben mag. Het is een verrassing, Want het is toch vaderdag? Weet je wel waarom ik je zo verwen? Omdat ik je eigen Lieve ...... ben Allerliefste Lieve papa, Vandaag word je verwend, omdat je de ALLERLIEFSTE bent pappa Lieve papa, ik wil je bedanken eens heel speciaal vandaag Ik steek het niet onder stoelen of banken Ik zie je bijzonder graag Dat ben jij! Lieve papa, wil je even naar me luisteren, moet ik het in je oren fluisteren ? Ach, het kan me niet storen want iedereen mag het horen De liefste papa dat ben JIJ! Dear Dad lieve papa papa die betekent voor mij heel veel. van hem hou ik het meest. een dikke zoen, een goeie lach is voor jou de leukste dag !! Dikke zoen Papa, je bent gewoon een held veel meer waard dan geld meer dan honderd duizend miljoen daarom geef ik je een extra dikke zoen Dubbeldikke kussen Lieve papa, Ik zal altijd van je blijven houden als het kon zelfs met je trouwen en vandaag, op vaderdag, geef ik je veel kussen want je verdient ze, dubbeldik! Feestvieren Ha papa, wordt wakker, doe je ogen eens open. Ik ben fijn bij je, in bed gekropen Ik zit lekker warm, zo heel dicht bij jou. En weet je wat ik je zeggen wou ? Vandaag is een feestdag. Voor jou alleen We gaan je verwennen, zo meteen. Kom er dus uit pap en kleed je vlug aan Dan kunnen we fijn feest vieren gaan Het is feest Het is feest vandaag Voor alle papa's van het land. Ik kan het zien in alle winkels Ik kan het lezen in de krant. En al bent u ook niet jarig Ik ben vandaag toch net zo blij U krijgt een heel mooi versje En ook een pakje nog erbij Lieve papa Is er zon of is er regen? Valt het leven soms wat tegen Kijk dan naar het cadeau van mij Dat maakt je vast en zeker blij Mijn vader Vandaag is het weer vaderdag heel Nederland viert feest. Ieder houdt van zijn vader maar ik toch wel het meest. Je speelt met mij en maakt een grap. Ik mag bij spelletjes winnen en glijden op de leuning van de trap. Als ik soms eens stout ben blijf jij toch mijn beste vriend, want je bent er om mij te troosten ook al heb ik dan wel straf verdiend. Mijn vader Mijn vader is de beste en de leukste mijn vader, die is altijd kampioen en daarom wil ik dolgraag voor mijn vader op vaderdag eens iets bijzonders doen ik wil voor hem dit versje op gaan zeggen dit pakje geven, dat heeft hij verdiend mijn vader, die is niet alleen mijn vader mijn vader is mijn allerbeste vriend Papa Papa hier, papa daar, Altijd staat mijn papa klaar Vandaag zing ik daarom blij : papa, de allerliefste dat ben jij. Papa lief... een streling op je neusje, een hele dikke knuffel, een zoen op elke wang, daarmee wil ik wensen papa lief, leef nog heel lang Sterke papa Papa, sterke papa, Papa kom eens hier ik heb een klein lief gedichtje voor jou op dit stukje papier Super-papa Lieve papa Ik weet dat jij veel doet en wat je doet is altijd goed Papa, ik ben heel erg blij met zo'n super-papa als jij 1,2,3,4,5,6,7 Papa, kijk nu toch eens even : ik bracht voor jou een cadeautje mee voor de liefste papa, hoezee