mijn kat is zo ziek!

Discussie in 'De lounge' gestart door meisje26, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Mijn kat is sinds een paar dagen niet in orde, ze is continu aan het niezen en ademt nu moeilijk, rochelt de hele tijd. Daarnaast zit ze constant op de bak en vermoed ik een blaasontsteking zeker nadat ik sinds vanochtend bloeddruppeltjes aantref. Het beestje is zo ongelukkig en ik vindt het verschrikkelijk om haar zo te moeten zien!
    zometeen op spreekuur bij de dierenarts en maar hopen dat ze haar snel kunnen helpen.

maak me echt een beetje zorgen, zijn er meer mensen die dit met hun kat hebben meegmaakt?

liefs

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ meisje26

he meid wat vervelend , er heerst op het koment ook erg veel de niesziekte he ?
    Succes bij de dierenarts , ben een echte dierenvriend

L.sybje

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel veel sterkte! Hopelijk is het niks ernstigs en kunnen ze je kat snel behandelen dat hij zich weer beter en gelukkig voelt!

4. Niet meer actief

Geen ervaring maar de dierenarts zal er vast wel wat aan kunnen doen...

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    klinkt erg als niesziekte en daar kunnen ze heel ziek van zijn.
    Mn kat heeft dat ook als kitten gehad, en die heeft op het randje gelegen maar ze is weer helemaal opgeknapt.
    Veel sterkte voor jou en je kat

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kan idd niesziekte zijn of een goede verkoudheid, daar kunnen ze ook beroerd van zijn. Heb je al wat urine kunnen opvangen? Kunnen ze dat meteen testen op blaasontsteking. Veel sterkte, hopelijk is je kat snel weer beter!

7. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    die van mij waren ook zo erg ziek niezen en moeilijk slikken enz..
    stakkers(niesziekte)

1 heeft zelfs afgfelopen weekend bij de dierenarts moeten logeren at en dronk niet meer nu gaat het gelukkig beter met haar en ze is weer thuis
    de ander at en dronk wel dus die hoefde niet weg gelukkig het scheelde dat die vorig jaar wel geent was ,dan hebben ze het niet zo erg. want die ander phoe dat ging maar net goed ze had wel 40 graden koorts!en dei was dus niet geent

ik weet het wel ze worden vanaf nu alle 2 jaarlijks geent wat een ellende zeg dat ze zo ziek zijn

jij ook suc6 en hoop dat ze gauw beter is

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hallo allemaal,
    nou echt een opluchting om naar de dierenarts geweest te zijn. Het is dus in eersste instantie een blaasontsteking, en door haar slechte weerstand heeft ze dus ook nog een lichte vorm van niesziekte hierbij opgelopen.
    Nu heeft ze pilletes tegen de plasdrang en antibiotica gekregen, als dat beter gaat moet de verkoudheid ook beter gaan.

Dus nog even afwachten en goed voor haar zorgen!

(ben zelfs thuisgebleven van mijn werk vandaag omdat ik het niet vertrouwde :cry: )

xxx

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel succes
    hoop dat het snel beter gaat

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik hoop dat ie zich snel weer een beetje beter voelt!

Deel Deze Pagina