Anneke, de zangeres van the gathering gaat weg bij de band... ik vraag me af of hier mensen zijn die de band kennen en het net zo jammer vinden als ik...
Ja ik vind het ook erg jammer! Maar meer vanwege de nostalgie, ik vond ze de laatste tijd niet meer zo heeeeeeeel leuk. Ben nogal een liefhebber van doom.
Moet altijd lachen om die band, kameraad van ons was in een cafe, had een meisje een shirt aan van de Gehtering, zegt hij hey ben jij van de catering? Doe mij dan maar een kipcorn
als je een fan bent van doom vind je de meer recentere muziek idd niet zo leuk meer.. ik moet zeggen dat ik bij sommige nummers ook wel wat pit miste, maar desondanks is tg gewoon een goede band die het tenminste meer om de muziek gaat dan om het commerciele plaatje. ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen nu, anneke zal wel veel fans met zich meenemen naar haar nieuwe band denk ik en het is erg jammer dat er geen afscheidstour komt..
als je een fan bent van doom vind je de meer recentere muziek idd niet zo leuk meer.. ik moet zeggen dat ik bij sommige nummers ook wel wat pit miste, maar desondanks is tg gewoon een goede band die het tenminste meer om de muziek gaat dan om het commerciele plaatje. ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen nu, anneke zal wel veel fans met zich meenemen naar haar nieuwe band denk ik en het zal moeilijk zijn een vocalist te vinden die net zo goed is en het is erg jammer dat er geen afscheidstour komt..