Het is alweer bijna vaderdag en nu heb ik jullie advies nodig. Ik heb wel al een leuk idee. Een orange shirt met naam en nummer erop. Dat wil hij zeker weten hebben. Maar nu is het zo dat ik niet precies weet welk nummer erop moet. Hij heeft het wel eens een keer gezegd en ik weet toch niet meer welke het is?? Nummer 9, 13 of 14 Nu moet ik het vandaag nog weten, want het duurt 7 werkdagen Ik wil hem een sms gaan sturen, maar hij mag er niet vanaf weten. Meiden help me...
Wij weten al helemaal niet welk nummer dan toch? Als je weet welke speler hij te gek vind dan kun je dus achter zijn rugnummer kunnen komen. Denk ik haha. Succes!!
Het gaat er meer om dat ik het hem wil vragen, maar dat hij niet gelijk de link ziet dat ik dit wil doen.
Da's niet eenvoudig! Hoe je het ook vraagt, hij zal waarschijnlijk toch zijn vermeodens hebben...Kan zo niets bedenken! Sorry...Succes ermee!! Marian
Moeilijk he Marian... ja ik weet het.. Maar het is ook zo lullig om maar gewoon een nummer erop te zetten waar hij niets mee heeft...
Van Nistelrooy heeft 9, Oooijer 13 en Heitinga 14. Misschien weet je of een van de drie zijn favoriet is of kun je dat aan hem vragen. Maar ja, misschien wil hij wel 14 vanwege Cruijff of zo.. En als je het echt uit hemzelf wilt horen dan vertel je over een vriendin of iemand van het forum die een shirt heeft met nummer .. en dat je dat wel leuk vind. Dan ga je filosoferen over welk nummer jij zou willen, dan doet hij vast wel mee... Succes!!!! Jetteke
Dank je Jetteke. Is inderdaad wel een goed idee. Of ik zeg dat ik er 1 voor mijn vader laat maken. En dan op die manier een beetje vraag wat hij leuk vind. Maar ik bedacht me ook ineens dat hij al eens een shirt gehad heeft. In het oranje met een cijfer. Niet met zijn naam erop natuurlijk. Eens kijken of ik dat shirt kan vinden...
Hij heeft dus een shirt liggen met nummer 10 v. Nistelrooy??? Ik denk dat ik maar nummer 10 aanhou Dit is trouwens de link van de site waar je zo'n shirt kan bestellen. Duurt wel 7 werkdagen, dus wees er snel bij als je het nog voor vaderdag wil regelen... http://www.personalgifts.nl/?page=produ ... tcode=4089
Van Nistelrooy heeft ook wel eens 10 gehad, maar dit toernooi heeft hij nummer 9. Van der Vaart heeft 10 dit toernooi maar is natuurlijk nog ff afwachten of ie op tijd hertsteld is!!! Groetjes, Jetteke
Ik heb nu nummer 10 besteld. Je moet wat he.. Maar goed van der vaart is ook goed (als hij meedoet inderdaad )
Ik houd niet van voetbal, maar op een shirt zou ik nummer 1 drukken, als die man van mij nou eens goed op doel schiet wil ik wel keepen.