Vaderdag, hoe pak ik het aan?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama Mars, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zoals de titel al zegt; Hoe pak ik het aan.

F.aith haar vader en ik zijn al 1,5 jaar uitelkaar, sinds oktober heb ik een nieuwe vriend en F.aith en hij zijn echt 4 handen op 1 buik een geweldig plaatje om te zien hoe ze met elkaar omgaan, heb echt van vele mensen gehoord dat ze veel respect hebben voor hem (hij heeft zelf geen kinderen) zoals hij F.aith accepteert in zijn leven en zo ook zijn ouders; F.aith doet niks onder van de 'echt' klein kinderen. Ik ben zo ontzettend blij dat het zo goed gaat tussen hun 2.

Maar nu het volgende, F.aith noemt hem bij zijn voornaam. Tuurlijk is haar echte papa ook in beeld ze is daar 3 weekenden in de maand, en ook dat gaat goed. Nu is het zondag vaderdag en ik vraag me af hoe ik het aan moet pakken; Op school maakt ze een cadeautje voor Papa, deze gaat ook naar Papa i.p.v. vriendlief wat me geheel logisch lijkt. Dus ik wil vrijdag (want dan is A. de hele dag weg te vissen) wat maken samen me F.aith voor hem, maar wat zet ik er op, wat moet ik bedenken. Ze noemt hem A. maar vind het zo raar lijken op een 'vaderdag' cadeautje..

Wat zouden jullie er op zetten?

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Misschien heel simpel gedacht van mij, maar moet er iets op staan dan? Op mijn Moederdag kadootjes heeft nog nooit iets gestaan. Op de Vaderdag knutsels dit keer wel (heeft ze zelf gedaan) maar voorgaande jaren ook niet.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Ik zal eerlijk zeggen; Daar had ik nog niet eens aangedacht ;), wij schreven vroeger altijd overal wat op haha.

4. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ik ben zelf een "kind" van gescheiden ouders. En ik maakte voor vaderdag altijd wat voor mijn stiefvader omdat mijn echte vader niet in beeld was. En dan stond er of geen naam op, maar deed ik er een kaartje bij. Of ik schreef wel gewoon zijn naam. Vind het eigenlijk helemaal niet raar staan. Zeker niet omdat ik hem ook nooit papa noemde. Ik zou denk ik gewoon gaan voor een kadootje zonder "voor A" te schrijven. Mooi inpakken. A. ziet het gebaar heus wel! En dat is toch de bedoeling? ;)

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Jup! Thanxx :)

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zet je er iets op in de trant van:
    Dikke kus van F.aith!

7. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Of je maakt er hulp papa van... beetje eigen, en ook weer niet :)

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Of alleen als tekst: "omdat je zo lief bent"
    Of iets in die trant

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744