oooohhhh..... smelt!

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meiden!

Zo'n smeltmoment vandaag. Ik moest even de deur uit en toen ik een half uur later terugkwam rende Fay de garage uit met een grote grijns en "haaaaaaaiiiii!!!!". Wow... wat heerlijk om zo begroet te worden. Ik geloof dat ik verliefd ben!

Hebben jullie ook smeltmomenten vandaag?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lief he :D

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik moest vandaag naar de vk, daar kon ik precies aanwijzen waar de kleine zat in me buik.
    Toen we het hartje hoorde schopte de kleine tegen de doppler.
    Zoooo schattig.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dat blijft mooi he ;)

5. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    heb vandaag weer een enorme dikke smakkerd inclusief snot, kwijl en stukjes vruchtenhagel gehad....

dat zijn echt wel de lekkerste kusjes hoor!

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh wat lief!! Wat bijzonder he, om je kindje zo te leren kennen?

Eens... plakkusjes.... ik hou er ook van

7. Merel1981

Merel1981 Actief lid

22 feb 2011
    117
    0
    0
    Heerlijk van die smeltmomenten.

Die van mij was vandaag, na 2 weken onrust, kreeg ik vandaag een heerlijke grote lach met stralende ogen van mijn zoontje, smelt.

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    dat wat jij beschrijft van Fay, en wat mijn prinses deed vanmorgen zijn wel de dingen die mij doen beseffen dat er maar weinig op de wereld ECHT belangrijk zijn.

en dan is die tekst 'de glimlach van een kind'
    zoooooo waar!

9. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Echt wel!

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi - onze dochter is ongeveer even oud, leuk is dat... of zo heel enthousiast: Mamaaaa! als je thuiskomt van je werk :) !

11. Aloe

Aloe Niet meer actief

Mijn dochter geeft mijn buik wel 100 kusjes en knuffels op een dag.
    Ze praat ook heel veel tegen haar zusje. Dat vind ik zo mooi.....ook vooral omdat ze er zoveel vertrouwen in lijkt te hebben en dat na het overlijden van haar andere zusje vorig jaar........

Dat maakt mij gelukkig en angstig tegelijk.

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik werd vanmorgen wakker. Niet door een huilend mannetje, maar door een mannetje dat riep: maaaammaaa, MAAMAA! Maammaaa??
    Ik werd echt zoooo heerlijk wakker. Ik ben opgestaan, naar hem toe gelopen en ZO een dikke knuffel gegeven.

13. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik haalde Dennis om half 1 op bij de gastouder en die vertelde dat ie vanochtend niet zo in z'n hum was geweest, hij had wel gespeeld maar was wat stilletjes en vond niet zoveel leuk. Ik keek er wel van op want dat ben ik helemaal niet gewend van Dennis, die is echt altijd vrolijk daar.
    Maar nu kwam ik binnen, hij had me eerst niet in de gaten maar ik zag dat ie een beetje bedrukt keek en toen ineens zag ie me en brak er een grote lach door op z'n gezichtje en begon toen heel druk en vrolijk op en neer te stuiteren op z'n kontje, zo'n schattig gezicht! :D

14. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    kleine meid zegt vaak:

Wij zijn vriendinnen, voor altijd! toch mama?

dat is vaak mijn smelt-momentje!

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Mijn smeltmomentje?
    Dat ik nu mijn jongste zoontje heel schattig hmaamma hoor zeggen door de babyfoon...ga dr nu maar snel heen een dikke kus geven (en krijgen :D )

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat zoon vanmorgen bij het wakker worden bij mij in bed mijn shirt omhoog trok en de baby een kusje ging geven! :D

17. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik kwam vanavond thuis uit mijn werk en mijn dochter begon te springen toen ze me zag. Ik liep op mijn sokken de woonkamer in en vervolgens heeft dochterlief mijn crocs gepakt en zet ze voor me neer op de grond, zoooooooooooooooooo lief!!

En gisterenavond bij het naar bed brengen, pakte ze me heel dicht tegen zich aan en knuffelde me zo lief. Heerlijk gewoon!

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ging mijn dochter van net 7 op bed leggen en zeg ik tegen haar, ik hou van je. Zegt ze wat zeg je? Dus ik wat harder: Ik hou van jou! Zegt ze hè??? Dus ik nog wat harder, IK HOU VAN JOU!!!! Gingen haar oogjes stralen en zei ze dat hoorde ik de eerste keer ook maar wilde het gewoon nog een keer horen! We begonnen te lachen, ik kreeg vlinders in mijn buik toen we daarna allebei de slappe lach kregen en ze zei, mam hou nu op!! Mijn buik doet er zeer van!

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    JAAAAA ik ken het!
    *smelttttt*

20. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    als ik even weg ben geweest of als ik haar s'ochtends uit bed haal zegt ze altijd mama ik heb jou zo gemist! zo lief smelt elke ochtend weer.

Deel Deze Pagina