Aanstaanden zondag is het weer zo ver: vaderdag. Ik vind het alleen erg lastig om iets te bedenken want ik kan maken. Ik heb met moederdag namelijk een mooi papier met geverfde handjes en voetjes gekregen dus ik wil echt wat anders voor hem maken. Hopelijk hebben jullie wat leuke ideeën wat ik met mijn zoontje van 5 maanden kan doen.
hej je kan een bakje met wat zand erin doen.zand glad striijken en dan jezoontje er mee laten spelen. daarna giet je er gips overheen en als dit droog is heb je een kunstwerk van gips die je evt hem nog kan laten verven met vingerverf.
Ik heb deze gemaakt voor mijn vriend Free Father's Day Printable Gift + Blog Hop | Catch My Party Het enige wat je nodig hebt is een goede kleurenprinter een fotolijst en verf
Toevallig heb ik gisteren geknutseld voor opa & oma omdat die jarig zijn.. Had bij het tuincentrum 2 terra potten gekocht voor in de tuin.. Die heb ik door haar met vingerverf laten beschilderen en lak ik vanavond af met blanke lak, morgen 2 mooie plantjes erin en het is een kei leuk cadeau Maaaaaaar dan moet manlief wel van planten in de tuin houden hahaha! Dit is natuurlijk wel toepasbaar op vele andere dingen... Weet niet of je er iets mee kunt, ons dochtertje is wel wat ouder namelijk en geen idee meer wat ze met 5 maanden wel of niet zou kunnen.. Maar met wat sturing lukt het vast
Ik heb een P en een A gekocht en de letters I ❤ YOU Maak twee foto's van mijn dochter met een P en twee met een A (papa) en een foto met I❤YOU en die doe ik in een lijst met foto's van haar en haar papa. Snap je hem nog?