Waar denken jullie aan als je dit leest? onrustige baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben benieuwd wat het eerste is dat in jullie opkomt als je deze klachten leest:

Overstrekken tijdens voeden (bv)
    Schoppen slaan tijdens voeden (bv)
    Onrustig maaiende armen
    Liever op buik dan op rug liggen = drama
    Veel op speen willen zuigen
    Ze kreunt de hele dag ook in haar slaap
    maaiende armen
    lichte hazenslaapjes
    Ze drukt de hele dag alsof er iets dwars zit maar ze poept gewoon 5 x daags spuitluiers.
    Het lijkt alsof ze constant tijdens voeden en plusminus 30 min na de voeding kramp heeft.

Gisteravond bleef ze maar krijsen en stond bijna op t punt de hap te bellen :(

Cinababy, infacol, venkelthee, rooibos thee, fietsen met de beentjes het doet allemaal niks dus geen krampjes lijkt me?

De ene dag is ze een heel tevreden meisje, dat rustig drinkt overdag op dr buikje slaap, en s'nachts in de puckababy. Maar de andere dag is het alleen maar ontroostbaar huilen tijdens voeding niet goed drinken en na t voeden ook nog krijsen..

Nu schoot mij vanochtend verborgen reflux te binnen, zou dat t zijn? We gaan om 16:00 uur naar de huisarts.

Osteopaat zijn we ook geweest, moeten we volgende week weer heen. Helaas waren we daar net op een dag dat ze heel tevreden was. Ze heeft ook een voorkeurshouding, een nekwerveltje zit vast ook haar bekken zit vast..

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Zou idd verborgen reflux kunnen zijn.

Ons dochtertje was ook zeer lastig tijdens het drinken
    en wenen
    ook met armpjes zwaaien

Ze heeft dan omeprazole gekregen en dat hielp heel erg goed. Nu is ze er helemaal van af en krijgt niets meer van medicatie ervoor.

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft / had ook een aantal van die dingen die je opnoemt. De krampen, persen en ontlasting en overstrekken tijdens voeden. Icm andere klachten werd er aan kma gedacht maar is nooit bewezen.
    Als ik jouw rijtje lees zit ik ook aan reflux te denken. Hopelijk is dat het en verbeterd het gauw. Succes vanmiddag!

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Osteopaat moet helpen ze zit verl waar vast zo te lezen. Of ze rustig is die dag of niet maakt niets uit voor osteopaat hij ziet het zo zonder hie kind zich gedragt.

Dat klint zoals mij dochter was en goede osteopaat washier uitkomst. Dat klachten verergeren met kiss dus na 2 behandelingen andere kind. Verborgen reflux ging ook minder met aanpassing voeding etc

Deel Deze Pagina