We gaan eind juni servies beschilderen voor een kinderfeestje. Maar we gaan alvast oefenen met een koffiemok voor vaderdag. De tekst: papa is lief, maar mama is nog veel liever.. Vond ze, heel raar, niet zo goed idee..
Ik heb 2 canvas doeken gehaald en daar mogen de kinderen lekker op kliederen. Als dit gedroogd is dan smeer ik de billen van mijn kids in met verf en dat druk ik af op het canvas en met sierletter schrijf ik de tekst: ik ben een bofkont met een vader als jij!
Wat een leuk idee sammy een telefoonhoesje! Ik had vorig jaar een sleutelhanger van metaal met foto maar kon nu niets bedenken en laat manlief nu net sinds deze week een nieuwe telefoon hebben waar heb jij het besteld? vandaag maar eens proberen een mooie foto te maken. soppy ook heel leuk! denk dat ik dat er ook nog bij doe
Hoesjemaken.nl maar ik moest perse zo'n zachte flipcover die ook je scherm beschermd. De rest is allemaal voor de achterkant alleen.. Die hebben ze bijna overal.. Yoursurprise, vistaprint.. Ligt erook aansat voor tel je heb.. Hjj heeft een iphone 5