Hoi, Mijn ventje ligt nog lekker bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje. Dit vind ik erg prettig en voor het voeden ook lekker makkelijk. Nu ben ik benieuwd wanneer jullie je kindjes in zijn/haar eigen kamertje lieten slapen? Groetjes
Hier al na 4 dagen, ook met de borstvoeding. Wij sliepen dan beter en hij was er zo bij gehaald. Dat deed mijn man, terwijl ik me installeerde. Maar als jij het nog prettig vindt, dan hou je dat toch lekker zo?
Hoi Hoi Onze dochter ging met 2 weken naar haar eigen kamertje. Ze is ruim twee weken later geboren en we hadden de indruk toen ze twee weken oud was (dus eigenlijk 4 weken geweest zou zijn) dat ze steeds meer tot rust kwam in onze kamer. Om problemen te voorkomen hebben we haar toen op haar eigen kamertje neergelegd. Zonder problemen trouwens, ging perfect. En ik had een gemakkelijke stoel op haar kamertje staan waar ik borstvoeding kon geven!
na 3 maanden overdag in der ledikantje op der eigen kamer en pas met 6 maanden sliep ze er ook snachts in der eigen bedje.. tot die tijd bij ons op de kamer in een wiegje
hier gewoon "direct" dezelfde avond dat we thuiskwamen... andere 2 kids ook gewoon direct op hun eigen kamertje.. gr.smoekie
smiddags in der eigen kamertje in der bedje en tot 8 weken snachts bij ons in de kamer in de kinderwagen
Louise sliep vanaf de leeftijd van 4 weken in haar eigen bedje. Ik werd van ieder zuchtje/kuchje wakker dus dit werkte voor ons. Ze heeft er zelf ook totaal geen probleem mee gehad.
Hallo, Toen Tamara net geboren was, lag ze in haar wiegje op onze kamer. Na 2 weken is ze naar haar eigen kamertje gegaan en ook in haar ledikantje ( wiegje opgeruimd ) We werden ook wakker van elk zuchtje en kreuntje, we sliepen er zelf haast niet van. Je bent dan zo gefixeerd he. Het ging meteen goed, ze sliep heerlijk op haar eigen kamertje en wij sliepen ook weer lekker. Tamara sliep na 8 dagen al door en hoefde geen nachtvoeding meer, dus dat scheelde ook. Liefs Elly.
Na 7 weken omdat wij wakker werden van ieder geluidje. Toch hoop ik dat brusje langer naast ons bed kan slapen. Ik vind het heerlijk!
Na ongeveer 2 mnd smiddags in eigen kamer het middagslaapje. En nu nog snachts bij ons in de wieg, totdat ze geen nachtvoeding meer hoeft.
Tot 6 maanden heeft ze bij ons op de kamer gelegen, ik vond het heel gezellig, maar we waren er toen wel aan toe dat ze naar haar eigen kamertje ging. Ik heb er trouwens nooit slechter door geslapen, maar nu ben ik sowieso net een marmot. De overgang ging zonder problemen en bij een tweede zou ik het net zo doen.
Mali heeft tot 9 maanden bij ons op de kamer geslapen..Waarom?Omdat ik het zooo gezellig vond! Na 9 maanden was het voor Mali ook tijd om haar eigen plekje te hebben.. Maar ik zou het zo weer doen bij de volgende! Vond het heerlijk!
Ze slaapt nog steeds in onze kamer. We vinden het gewoon alledrie heerlijk! Uiteindelijk krijgt ze haar kamertje, maar voorlopig nog even genieten zo