Vaderdag, wat doen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by RosaLynn, Jun 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Dat wordt een chilldagje voor mij. Dochter is naar haar papa, mijn vader is helaas al 12 jaar overleden en mijn vriend heeft geen contact meer met zijn vader.
    Misschien dat ik mijn vriend wel een ontbijtje op bed breng, ook al is het niet zijn dochter. Hij houdt wel heel veel van haar en helpt mij vaak mee :)

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Spannenddddd 16 juni ;)

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Dat is lief!

4. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL

Veel moeders zullen hier uit wijsheid maar niet op reageren. Ik doe het wel. Dit bericht doet mij gewoon pijn, ontzettend veel pijn! Ik ben 2 hummeltjes verloren, 1x MA met 11 weken ontdekt, met 12 weken gekomen. Ons 2e hummeltje is met ruim 5 weken al gestorven.

Het zijn 2 kindjes, waar ik van hou, waar ik trots op ben. Ze zijn een deel van mij en ik mis ze nog elke dag. Ik zie uit naar de dag dat ze zie, dat ik ze kan vertellen dat ik van ze hou!

Waarom dit bericht? Ik hoop dat je begrijpt dat jouw berichtjes mensen pijn doen. Het is niet stoer, het is niet leuk. Mocht je weer zo'n bericht plaatsen, denk dan aan al die andere moeders die hun kindje wel missen...

5. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL
    On topic, mijn man is op stap met een goede vriend. Zaterdag krijgt hij zijn knutsel al van ons zoontje. Schoonvader leeft niet meer, mijn vader woont ver weg, waarschijnlijk ga ik nog even bij hem langs.

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Zo. Ben jij wel helemaal wijs? Het was "maar" een miskraam? En het was "maar" 12 weken? :x:x
    Ook ik ben 2 kindjes verloren, net als lichtje. En jouw opmerking doet ook mij vreselijk veel pijn, ik heb hierdoor net even weer flink zitten huilen. En bedankt he. En wij zullen vast niet de enige zijn bij wie dit zo hard aan komt. Denk in het vervolg na wil je bij wat je plaatst, of plaats dan helemaal niks :x.

OT ; thuis doen wij niets aan vaderdag, dochter neemt als het goed is wel een knutsel mee van de psz, en ik maak met haar ook nog een leuke knutsel / tekening.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Voor ons waarschijnlijk de eerste vaderdag met een kindje in verwachting :)
    Wij gaan sowieso naar mijn vader want we vieren dan nog zijn verjaardag dus we doen een high wining, 8 verschillende gerechtjes, verdeeld over 4 gangen en bij iedere gang een heerlijke wijn (voor mij dan niet :p)

Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik denk dat ik iets kleins ga kopen denk ik. Iemand een leuk idee?
    Misschien een leuke slabber met een tekst ofzo?

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb eerder al vaak ongenuanceerde uitspraken van je voorbij zien komen chibiRoron, maar dit slaat echt alles. Ik denk dat je best wel weet dat je hiermee mensen op hun ziel trapt, niet?

9. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Maar?????? pfff jij bent echt niet goed.

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Waarom besteden mensen op ZP altijd zoveel aandacht aan zo'n simpel figuur? Negeer het gewoon en ontopic...

11. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16
    Heb gelukkig geen MK gehad, maar ik kan me voorstellen dat dit wel te ver gaat voor vrouwen die een MK hebben gehad want dit gaat mij ook te ver.

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Snap dat dat te ver gaat, maar de persoon die zulke dingen schrijft gaat dat echt niet begrijpen hoor.

13. Saarr

Saarr Actief lid

Jan 29, 2011
    459
    0
    16
    Daar heb je zeker gelijk in. Maar vaak als je een eerste reactie geeft is die er al uit voordat je erover nadenkt.

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

negeren? onmogelijk!! ik vind het vreselijk zulke uitspraken. Zeker na mij MA.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik begrijp eigenlijk uit de post van chibiRoron dat haar vriend juist vind dat het maar een miskraam was en dat ze dus geen recht van spreken heeft omdat ze nog geen moeder is daardoor. En haar vriend is dus nog geen vader en doet dan niet mee voor vaderdag.

OT: mijn man gaat als vaderdagcadeautje naar de 24 uur van Le Mans, alleen had ik niet gedacht dat dat ook echt met vaderdag zelf zou zijn. Hij is dus niet thuis dan. Kindjes mogen hun knutsels vrijdag al geven. Mijn eigen vader is 5 jaar geleden overleden en mijn schoonouders geven niks om dit soort dagen.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hmmm, ik zie alleen maar iemand die graag een kindje zou willen hebben en na heel veel mmm en een miskraam nog steeds geen kindje heeft en daar intens verdrietig over is.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Nou eerder zegt ze: mn kind is dood.... sorry hoor maar dat kun je ook anders verwoorden.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Maakt dat het beter? :)

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dit dus en niet iedereen gaat daar hetzelfde mee om..

20. tuc

tuc Niet meer actief

Ja!! Er zijn nl nog meer mensen die zoiets meegemaakt hebben en op een forum mag je dan wel wat beter op je woorden passen ipv je zo ongenuanceerd uitlaten.

Share This Page