Dat boeit me eerlijk gezegd niet. Ik ben kapot van verdriet en heb gewoon zin om effe overal tegenaan te trappen. Gaat wel weer over.
De kinderen geven hun geknutselde kadoos en verder doen we niets. Dat hebben we zo afgesproken. @Ik lees trouwens vooral een uitspraak van een intens verdrietig iemand die boos is, niets kwetsend bedoeld. Sterkte meid
oh ja,ik herhaal alleen maar wat mijn omgeving zegt. Constant hoor ik dat het maar een miskraam was. Terwijl ik kapot ben van verdriet en je me kunt opvegen. Iemand die ik ken iis haar kind verloren en dat ik een mk heb gehad word genegeerd wand het was maar 12weeken en geen baby dus ik moet niet zeiken. En dat het bij mij nog geen kind was. Tja misschien is dat dan ook zo terwijl ik er zelf anders over denk. Vanaf dat hij/zij in mijn buik zat was hetmijn kindje. En dat is ook zo bij de anderen die ik kwijt ben geraakt. En ook bij de terugplaatsingen,dat Is ook al een beetje een kindje vind ik zelfs
Op schrift komen dingen altijd anders over dan je ze bedoelt.. ik begrijp je wel. Natuurlijk is het jouw kindje en dat kan niemand je afnemen, ook niet met woorden. Neem de tijd meis, rouw, wees verdrietig.. dat doet recht aan jouw gevoel en aan het kindje wat gegroeid heft in jouw buik. Laat anderen voor wie ze zijn, jij bepaalt wat jij voelt.. niemand anders. Sterkte!
Sorry,voor jou zal ik het even wat genuanceerder brengen. Mijn kindje is helaas overleden. En nu kap ik ermee,thanks meiden die her wel begrijpen. Mijn vriend noemt het wel een kindje maar snapt de inpact niet. En heeft het meegemaakt bij familie die een baby zijn verloren dus vandaar. Sorry om mensen overstuur te maken,dat was niet de bedoeling, ik stop ermee en ga iets anders doen. Een potje janken ofzo
Sterkte! Zal ongetwijfeld heel moeilijk zijn, zeker als je ook nog eens geen steun van je omgeving krijgt...
Dan heb ik je volledig verkeerd begrepen! Dat spijt me echt. Waarschijnlijk heb ik je verdriet nog groter gemaakt door mijn reactie. Ga niet geloven wat je omgeving zegt, een kindje is een kindje, anders kan het niet groeien! Heel veel sterkte toegewenst, ook komende zondag.
Ik heb het ook verkeerd opgevat zo te lezen. Sorry daarvoor, ik dacht dat je vanuit je eigen gevoel sprak en dat kon ik echt niet begrijpen.. maar goed, dat zegt je omgeving dus..
ook sorry dan maar eerlijk gezegd vind ik het nog vreemd dat je zo raar reageert. maar ok zal jou manier wel zijn dan