Vaderdag -> Wat maak jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Wat maken/regelen/kopen jullie voor vaderdag?

Ik zit thuis en mag eigenlijk dus niet van huis van de arts. Kom net uit het ziekenhuis terug en heb nadrukkelijk te horen gekregen dat ik echt rust moet houden dus ook geen boodschappen doen e.d.

Vaderdag kado halen valt natuurlijk onder boodschappen doen dus ik zit nu even te tobben hoe ik dit ga regelen...

Zal ik toch stiekem even vandaag of morgen naar de bruna wippen met de auto en snel iets kopen samen met S? Ik had namelijk in mn hoofd om iets kleins te halen en dat samen met een mooie tekening van S. en een ontbijtje te geven op bed zondag...

Of zal ik de grote knutseldoos van de kast af halen en lekker gaan knutselen, en als ik dat dan doe, wat zal ik dan maken? Het moet wel iets zijn wat hij kan bewaren natuurlijk...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    laat je toch je kleintje gewoon een mooie tekening maken dat is belangrijker dan jouw gezondheid en die van je baby in je buik op het spel te zetten ik denk dat je man / partner daar hetzelfde over denkt hoor..

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Denk ook dat je beter de knusteldoos te voor schijn kan halen.. Heb geen leuke idee'tjes maar misschien kun je ideeen op doen door te googlen? Als je toch een kleinigheidje erbij wil kopen kun je evt. ook iets bestellen via internet maar dan betaal je vaak wel extra verzendkosten. Maar ik zou als ik jou was iig niet in de auto stappen om iets te kopen, je eigen gezondheid en die van je baby staan nu voor op!

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik maak een mooie taart. Cadeautjes doen we allang niet meer aan, de kids maken wat leuks op school voor papa en ik mag me uitsloven in de keuken haha........

5. VrouwtjeRomy

ja idd lekker thuis blijven dus vind het alleen zo vervelend want dan moet hij zn eigen ontbijt gaan halen bij de supermarkt vanavond terwijl ik het zo graag bij de bakker had gehaald morgen... Daar gaat de hele verrassing dan natuurlijk!

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

knutseldoos pakken, oud fotolijstje erbij. Die oppimpen met leuke glitters enzo en dan een mooie foto erin!

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Misschien poep ik de kleine er wel uit voor vaderdag..
    hihi. Maar denk het niet.

Ik ben bang dat ik dan nog steeds in het ziekenhuis lig!
    Daarbij heb ik nog niet officieel kinderen met hem, heb met moederdag ook niks gekregen.

Hoop alleen dat zijn oudste zoon hem keer berichtje doet.. dat zal voor hem al een vaderdag op zich zijn!

8. VrouwtjeRomy

Das wel een leuk idee, ik heb nog wel een oude schoenendoos liggen en heel veel knutseldingetjes! Komt helemaal goed! Thanks!:D

(ik ben echt zooo a-creatief in het verzinnen van zulke dingen...)

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier maakt Isabella (met een inieminie beetje hulp van mij :p) een canvas voor papa!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

Pennenbakje van wc rollen? hier gewoon in gebruik naast de computer:D. En ken je niet iemand die even je boodschapjes wilt halen? (Woon je in zwaag, ik fiets wel even naar de super dan)

En ik heb vaderdag ook wel eens gewoon verplaatst. we gingen verhuizen dat weekend, dus hij had pech:)

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

ohnee, utrecht, das een beetje te ver fietsen....

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    In 'De wereld van K3' hebben ze eens een oude fotokader gepimpt met puzzelstukjes. Was erg mooi! Misschien vind je dat online terug, dan hoef je ze maar te volgen ;)

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gewoon lekker iets in elkaar knutselen ;)
    jammer van je plannen en boodschapjes die je wilde halen, maar denk dat hij een beroerdere vaderdag heeft als jij naar het ziekenhuis moet omdat je niet luistert naar de dokter, dan wanneer hij niet krijgt wat jij in gedachten had ;)

en anders nog even internetshoppen...voor 14.00 besteld, morgen in huis :D

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

je kan idd wat knutselen maar als je een boek wilt halen kan je ook via bol.com bestellen is het er ook morgen.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb namens onze zoon een mok met foto laten maken op hema.nl!
    kunt hem thuislaten bezorgen als je dat wilt.

Een hele mooie foto op een mok en daaronder staat ''voor mijn lieve pappa''!

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Wij hebben gister een mooie tekening gemaakt met stickers, glitters, potlood enz. Ik had 4 a4tjes aan elkaar geplakt dus een mooie grote tekening.

Daarnaast een paar foto's laten afdrukken en die komen in verschillende lijstjes. Ook een lijstje wat die mee kan nemen naar zijn werk.

Ik zal gewoon lekker creabea wezen vanmiddag, laat je zoontje zich lekker uitleven...

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    duurt alleen iets van 5 dagen helaas...

19. Tese

Tese Niet meer actief

Niets, mijn vader is overleden. De kids hebben op het kdv al wat gemaakt

20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Euhm, ze heeft met Oma volgens mij een mok geschilderd. En ik heb bij linnenfotoschilderij een canvasdoek besteld met een foto van pappa met dochter, van vlak na de geboorte. Ik ben ook niet echt mobiel meer mijn bekken dus heb het zo opgelost. Succes!!

Deel Deze Pagina