hotmail

Discussie in 'De lounge' gestart door msroxy, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Doet Hotmail bij jullie gewoon normaal? ik kan al bijna de hele dag geen berichten openen of verwijderen en mijn man ook niet...

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Heb zelf nergens last van.
    Soms helpt het om je cookies en je geschiedenis te verwijderen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier ook geen last van

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    jawel ik had gisteren last en kon niet eens msn :(

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hier wel regelmatig last, ik moet dan op 'vernieuwen' klikken voor ik een mailtje kan openen of maken.

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    hmmm, cookies en geschiedenis verwijderd en hij doet het nog steeds niet. hopelijk is het morgen weer over!

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    "vernieuwen" helpt ook niet! Heb het nodig voor mijn werk... echt lastig zo!

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    morgen doet ie het vast weer. Bij mij doet hij het vandaag wel.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh ik dacht dat dat kwam omdat ik nu op vakantie gebruik maak van een internetservice. Was die dienst al aan het vervloeken.
    Berichten verwijderen gaat alleen als ik op het bericht ga staan en dan op delete druk.

10. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    grr, hij doet het nog steeds niet!

11. Ik heb het alleen bij de emails van Ladymail.. Maar daar is het een bekend probleem op het forum dus het zal wel aan hen liggen, en niet aan mijn hotmail :p

12. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Een tijdje geleden heb ik heel veel problemen met hotmail gehad. Ik kon mij niet meer aanmelden en dus mijn mail niet lezen. En dat terwijl ik net allerlei offertes verwachtte voor onze bruiloft. Erg handig dus!
    Toen heb ik vanalles geprobeerd om er weer op te kunnen komen, maar het is uiteindelijk niet gelukt. De service die je dan van hotmail krijgt, is ook ver te zoeken.
    Dus als ik je een tip mag geven. Neem een nieuw emailadres bij gmail ofzo.... Daar heb je sowieso veel minder spam.
    Ik heb dat ook gedaan en ben er blij mee. Alleen jammer dat ik de emailadressen van mijn contactpersonen niet meer wist.
    Maar jij kunt nu al je contactpersonen nog mailen dat je een ander emailadres hebt.
    In ieder geval succes ermee!

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    wij hebben al gmail, maar veel klanten sturen nog via onze website en die hebben we doorgelinkt naar hotmail, kan niet zien wie die mails hebben gestuurd, dus moet het toch echt weer aan de praat krijgen.

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hadden dat een tijdje terug steeds. nu is de pc opnieuw geinstaleerd en sindsdien geen problemen meer.

15. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hotmail geen probleem nu kunnen we geen contact krijgen met tele 2...ligt plat

Deel Deze Pagina