Mijn dochtertje heeft net voor papa een mok beschilderd, die staat nu in de oven en ze heeft nog een mooie tekening geplakt. En op het kdv heeft ze een fotolijstje gemaakt voor papa. Ik ga er verder niets meer bijkopen hoor, vind ie ook helemaal niet nodig
Ik weet niet wat Anoeska op de psz heeft gemaakt, is voor mij ook een verrassing hahahahaha Vanmiddag hebben we een doosje beschilderd en een sleutelhanger van krimpie dimpie gemaakt. Straks even naar de winkel om snoep sleutels te halen en dan inpakken maar! Anoeska heeft ook een sleutelhanger gemaakt voor de opa's.
Niets, mijn ex verdiend het niet! Mijn dochter maakt op het kdv meestal iets voor mij voor vaderdag, maar nu opdracht gegeven iets voor opa te maken!
Mijn dochter heeft een mooie tekening gevingerverfd en deze heb ik op een lege rol Pringles geplakt. Deze heb ik gevuld met merci ! Verder krijgt hij er een badjas bij van mij.
Ik heb voor de kinderen t shirtjes laten bedrukken met papa tekst, ze zijn nog te jong om te kunnen kleuren en ze hadden nog een shirtje nodig haha
Heb je bier in huis? Etiketten vervangen door kleurplaten van je dochter en daar bijv inzetten. STOERE PAPA BIER
Ik ga voor mijn vader een mand samenstellen met allerlei italiaanse etenswaren. Denk dat ie er als rasechte italiaan wel blij mee zal zijn. Moet alleen nog even kijken waar ik allemaal (echt) italiaans spul kan halen want behalve wat wijn, pasta's en sausjes in de supermarkt heb ik geen flauw idee waar ik nog meer kan vinden. Voor mijn ex heb ik nog werkelijk geen idee. Onze dochter heeft iets voor hem gemaakt op school maar ik heb zelf nog geen idee wat aangezien het ingepakt is. Daarnaast beseft ze nu (te) goed wat vaderdag inhoud dus ze kwam eergisteren met haar spaarvarkentje aanzetten en de mededeling, nee niet de vraag maar echt de mededeling, dat we nieuwe stiften voor haar moeten kopen zodat ze een mooie tekening voor papa kan maken..dusssss, dat ik dat ff weet he
Jessy, waar woon je? In veel grote steden (zoals hier in Rotterdam) heb je Italiaanse delicatessezaken met écht lekkere Italiaanse spullen.
Maedra, ja ik zag het idd, heb net gegooled! Zag er een in Rotterdam idd, en schijnt er eentje in Den Haag te zitten en in Groningen..maar helaas allemaal te ver weg Woon in Apeldoorn dus ja, ga je ook niet 'even' heen en weer! Maar bedankt voor je tip!
Mijn dochters hebben een bordje en een mok gemaakt met porceleinverf, meike (3) heeft nog iets op de creche geknutseld en femke (14mnd) gaat morgen nog even een mooie kaart verven.
Mijn oudste heeft een sleutelhanger van strijkkralen gemaakt en mijn jongste heeft een bordje beschilderd. Bebie in buik en ik geven papa een TomTom. Uit puur eigenbelang, dat wel
Mira en ik gaan morgen samen van gips haar handje en voetje maken &die verven En een taart met; "voor de liefste papa" erop!
hier luca een tekening laten maken en ik heb een hartje + letter P voor het gekleid. Met in het hartje super. Dus super Papa! @jessy, je kan ook voor hem koken? Echt typisch italiaans. Beginnen met anti pasto, primo, secondo, dolce! En misschien een likeurtje? Sambuca (limoncello/averna) hebben ze vast wel bij de slijterij. Succes! Lees verder hele leuke ideeen, even onthouden voor volgend jaar!
@Iosola, we eten eigenlijk bijna dagelijks italiaans, behalve de antipasto zijn primo e secondo hier heel nomaal en dan ipv dolce doen we frutta, dus denk niet dat ik hem daarmee zou verassen Limoncello maakt ie zelf Wel denk ik dat ik hem zou kunnen verassen met typisch italiaans eten (denk bv aan verdure sott'olio, bepaalde soorten kruiden enz enz) maar ja, als ik het nou allemaal wat eerder had bedacht had ik wat meer tijd gehad om op zoek te gaan Ben jaloers op je, jij hoeft maar de deur uit te lopen en hebt alles bij de hand
Bekijk bijlage 160262 Oona's creatie Afgelopen zondag al ge-vaderdag-d hier.. Zondag issie jarig.. vond het niet leuk om het op 1 dag te vieren.. Surprise.. 1 weekje eerder! Op het KDV had ze ook haar best gedaan.. Zondag krijgt hij 2 cadeautjes die ze op t kdv gemaakt heeft... 1tje is ook een canvas zo te voelen
@jessy, amsterdam of utrecht is ook zeker te ver weg? Anders misschien wat later geven, bv deze week. Zeg je zondag dat er deze week een verrassing staat te wachten.. Of verdure sotto aceto / olio kan je ook zelf maken mocht je willen, oma maakt die dingen hier allemaal zelf, weet je ook precies wat erin gaat. je zou morgen dan wel de hele dag in de keuken staan, anyway in bocca al lupo! Kan niet wachten om onze kunstwerkjes te geven en dat terwijl vaderdag hier allang is geweest, in maart, hij zou dus extra verrast moeten wezen!
Mn vriend hoopt op vaderdag papa te worden. Zou wel heel speciaal voor hem zijn aangezien zijn moeder op moederdag geboren is. Dussss kleintje doe je best!! hahaha
onze kleine meid heeft zelf bedacht dat ze een boekenlegger gaat maken. dit ook nog voor opas verjaardag dus kan vanmiddag aan de knutsel met dr. hier in dld is het al vaderdag geweest en maken ze altijd oudergeschenken dus mama en papa dag in 1. heb ook al eens een mok gemaakt met foto van beide kids. en heb hem een keer toen de oudste nog baby was een bon gemaakt voor tatoo met naam kleine (die hij nog steeds niet heeft omdat ie neit kan beslissen waar en hoe hij moet haha) fotolijstje doet het idd ook altijd goed. of een handafdruk in gips. pennenbakje maken met wc rolletjes verschillende hoogtes en dan aan elkaarm aken en verzieren.