Ik heb een t-shirt gekocht waarop staat "super stoere papa". Vind hem zelf erg leuk, denk dat hij het ook wel leuk zal vinden. Ik wil ook graag proberen (Tess is nog maar 5 maanden, dus wordt misschien lastig) om Tess d'r handjes en voetjes met vingerverf op papier te zetten, maar tot nu toe heb ik nog geen vingerverf kunnen vinden Heb al gekeken in de speelgoedwinkel en de boekhandel. Wie weet waar ik dit kan krijgen?
Misschien bij de V&D op de verf afdeling? Hebben ze hier een rekje bij met verfspullen voor kinders nml. Wij gaan dit keer naar een oldtimer museum. Zeggen helemaal niks tegen papa behalve welke postcode hij in de tomtom moet invoeren om er heen te rijden (heb zelf nml geen rijbewijs) En dan ziet hij dus pas waar het om gaat als we er aan komen En verder krijgt hij iets geknutselts van de kinders (en misschien een lekkere fles wijn door mij en de kinders gekauft...moet nog even kijken of we daar een gaatje voor kunnen vinden om die snel even zonder papa erbij te kopen) Eigenlijk heeft die van mij ook niks verdient want mn eerste moederdag sinds Wendy was ook 3 x niks in het vierkant. En hij vergeet t altijd (de kinderen van 12 en 10 jaar oud niet maarja als papa niet ondersteunt komen ze met 1 broodje met chocopaste en n glas melk aan mn bed staan morrelen om 7 smorgens... *gaap* ) En als ik aan onze eerste trouwdag denk dan krijgtie al helemaal niks Maar goed...ik denk dan altijd maar zo...als ik er zelf ook niks meer aan doe komt er van heel dat vader/moederdag gebeuren niks meer. En ik onthoud datums iig nog EN ben creatief.
Vingerverf heb je bij de Hema. @Humphy: laat je hier nog even weten hoe hij reageerde? Vinden we leuk om te lezen...
Eigenlijk verdiend hij niks........ Ik kreeg met (mijn eerste) moederdag geweldige kado's, helemaal trots. KOm ik er later achter dat mijn vriendin dat op het laatste moment heeft gekocht omdat ze erachter kwam dat manlief niks had gedaan Maar goed, ik heb toch maar een kussentje en muismat laten maken met foto van me meisje
Even benieuwd... Hoe vonden de pappa's de cadeau's vandaag? En Humphy laat ons niet langer in spanning
Mijn zoontje had 3 onderzetters geschilderd op het kdv, daar was papa natuurlijk heel blij mee! Nog een gezellig brunch met zijn drietjes en een lekker geurtje van Hugo Boss erbij en de dag kon niet meer stuk.
Sara had een "liefste papa aan boord" bordje gemaakt op KDV. Samen gaven we een muismat met foto's erop. En van mij heeft hij een sauna dagje gekregen over 3 weken (Sara gaat naar opa en oma). Hij was er heel blij mee....