Pijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melek42, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hallo Dames,

Effe een vraagje aan jullie:
    Vandaag heb ik heel erg last van mijn borstkas...
    Ik heb echt een rare steek tussen mijn borsten en volgens mij is dat mijn borstkas??? Is dit normaal? wie heeft dit ook gehad??

Voel me hierdoor ook heel erg moe...:(

Ik ben zooo bang voor alles! Ik hoop dat het goed gaat...

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    denk dat het met je borsten te maken heeft, die gaan zich ook klaar maken nu. ik heb ook regelmatig steken in en om mn borsten.
    iets kans kan ik niet verzinnen.

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik heb dat ook, soms maar hoor, zo'n benauwt gevoel, het hoort er denk ik allemaal bij, ik heb ook soms als ik op bed lig dat mijn hart te keer voel gaan, maar dat hoort er ook bij omdat er bloed naar de baarmoeder gepompt wordt, dus misschien voel je dat wel??

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb zelf ook onwijs veel pijn in me borsten. Kan niet eens lekker snel de trap aflopen. Dat doet zo'n pijn. Ik denk dat je borsten gewoon aan het veranderen zijn. Bij iedereen is het weer anders. Borsten worden groter en zwaarder tijdens een zwangerschap. Probeer lekker te genieten.

5. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    stevige bh's of strakke truitjes geven betere ondersteuning want je borsten worden zwaarder en gaan meer trekken waardoor je een branderig benauwd gevoel krijgt.

I heb ook last van mijn tepels die staan af en toe echt in brand. Mijn eerste ZS geen last van gehad.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, steken tussen en boven de borsten, ook achter de tepels. Niet de hele tijd hoor, maar ik had het al voor NOD en vond het maar raar. Ik heb normaal ook maar kleine tietjes haha, en nu knal ik mijn bh al uit. Is normaal! Ik ben blij dat ze zich laten horen hihi.

7. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames bedankt,

ja klopt ik heb ook kleine borsten en tot nu toe nooit last gehad!

Het is echt raar, het lijkt alsof het niet mijn borsten zijn maar mischien is het toch wel...

Ik voel me ook zoo moe? hebben jullie dit ook? wil zoooo vroeg gaan slapen...

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Allemaal normaal meid. Ik slaap elke dag van 5 tot 6, en dan nog zit ik ook overdag te dommelen, en rol ik het liefst na het eten meteen mijn bedje weer in.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb er de eerste paar weken ook veel last van gehad, maar dat is daarna gelukkig helemaal weggetrokken en heb er geen last meer van.

Deel Deze Pagina