Oproepje

Discussie in 'De lounge' gestart door Bkoenen, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga een hele vreemde oproep doen aan jullie...maar ik heb hulp nodig :)
    Ik ben op zoek naar allemaal nullen (0) en enen (1). In getallen en letters. Liefst uit tijdschriften en kranten, maar kan ook geprint a4tje zijn. Liefst niet allemaal in zwart, maar mag wel.
    Graag groter dan 2 centimer (hoogte).
    Zo...ben benieuwd of jullie me uberhaupt hiermee willen/kunnen helpen.
    Het mag alle soorten lettertypes zijn, zelfs getekende of zelf geschreven...

Ik zou jullie echt heel dankbaar zijn als jullie mij via de post wat op kunnen sturen :) (adres opvragen kan via pb)
    Thnx alvast!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor...:D
    Waar heb je die voor nodig?:(

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik wil best meewerken alleen..

Wil ik ook graag weten waarom.

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Voor female81man wil ik graag een groot en origineel schilderij gaan maken. Hij is programmeur, en ik wil dus een binair-schilderij maken.
    Nu is het idee om heel veel verschillende kleuren en lettertypes aan enen en nullen (binaire getallen) op een groot doek samen te vatten tot een kunstzinnig en betekenisvol (voor ons dan) schilderij. Hopelijk voor op het nieuwe kantoor als alles goed gaat. :)

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het zou echt heel gaaf en lief zijn als jullie daarin mee willen helpen door het verzamelen van 1-nen en 0-len :D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat een leuk plan, zal even kijken.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    heb je psp of photoshop? kan je er zoveel maken als je wil in elke lettertype en elke kleur en elke grootte die je wilt. anders is er vast wel iemand hier die dat wil doen.

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Das ook een goed idee Yinte

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Alle hulp is welkom :)
    Ik heb zelf geen kleurenprinter, maar misschien zou iemand dat voor mij willen doen? Ik heb geen psp en na een heftige computercrash ook geen photoshop meer.

En enen en nullen uit tijdschriften en kranten lijkt mij voor de afwisseling ook gewoon erg leuk.

Als iemand trouwens nog goeie tips heeft over hoe ik dat het mooist kan vastplakken, dan hoor ik het graag :)
    Ik zit zelf te denken aan op een groot karton (of iets dikker papier) alles plakken met fotolijm en daarna met blanke lak aflakken om het een beschermlaag te geven...

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb geen ideeën om het mooi te maken en heb ook echt geen idee hoe dit er dan uit gaat zien...maar ben wel HEEL nieuwsgierig wat het uiteindelijk wordt!
    Mn printer is kaduk dus helaas kan ik je via die kant niet helpen en bladen etc lees ik niet echt.
    Maar als ik iets tegen kom wat eventueel zou kunnen voldoen dan vraag ik je adres wel even.
    Ga in ieder geval kijken of ik wat tegen kom.
    ENORM leuk idee in ieder geval!

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik beloof bij deze een foto van het schilderij als ie helemaal mooi en klaar op het kantoor hangt :D

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Even up :)

Ik kom zelf al een heel eind met reclamebladen...maar ik wil graag nog wat unieker materiaal hebben.
    Ik heb zelf niks aan tijdschriften, dus daar al 'uniek' spul uit kunnen komen...

Deel Deze Pagina