Ik heb het gewoon even nodig! zit nu in mijn examens en moet 1 juni alles ingeleverd hebben. opzich ben ik al een heel eind maar dr moeten echt nog wel wat gebeuren. mijn oma is bijna 2 weken terug overleden waardoor ik dr even helemaal uit ben. Het hele weekend roep ik al tegen mezelf vandaag ga ik een begin maken eenmaal begonnen gaat het wel weer maar dat begin he!! HEB NOG NIETS GEDAAN en ik word GEK van mezelf
Kom op meid!!! Morgen beginnen. Bepaal een tijd en houd je er nu echt aan. Houd voor ogen dat als je eenmaal weer bent begonnen dat het dan ook echt af kan zijn. Juni is snel en daarna ben je er vanaf.
Oh, juni is al snel (dan mag ik met verlof!!! ), dus heeeeeeeeeeeeeeel snel aan het werk jij!!!! *schop*
jaa juni is snel dat weet ik haha!! en ik wil heeeel graag deze examenonderdelen af zodat ik na mijn verlof niet weer opzoek hoef naar stage en alleen het eindgesprek op school hoef te doen ofzoo... dan ben ik gewoon klaar met mn opleiding........ maar wat is dat op dit moment moeilijk!!!!!
Bedenk voor nu gewoon realistisch per keer hoeveel tijd je eraan zou kunnen besteden. Ik weet niet wat je gebruikelijk bedtijd is, maar vanavond misschien nog 1 1/2 uur? Dan heb je dat toch weer gehad en ga je straks met een voldaan gevoel je bed in!
tis makkelijker gezegd dan gedaan!! haha normaal gesproken heb ik mijn dingetjes altijd optijd af. maar nu net mijn oma is overleden ben ik dr helemaal vanaf..
paars.... waarom is jouw bloemetje nog roze???:x Als de sodemieter aan het werk en die reacties van hier lees je morgen maar weer!