Fotos laten maken voor zijn 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van milano, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Ik wou graag foto's laten maken van mijn zoontje voor zijn 1e verjaardag.
    Ik had een leuk idee voor op de foto's zelf namelijk in een leuk kickboks broekje en handschoenen lijkt me helemaal geweldig! Lekker stoer
    Nou kan ik nergens vinden waar je dat moet kopen kan iemand me hierbij helpen?
    Mijn zoontje heeft maat 80/86.

Alvast bedankt:)

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Serieus?? Ik vind t een vreselijk idee eerlijk gezegd...nogal agressief.
    Ik zou dus ook niet weten waar je dit kan kopen en ik neem aan (hoop) dat ze dit ook niet in zo'n kleine maat hebben....

3. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ja echt? Heb het eigelijk nog nooit van een argressieve kant bekeken, ik vond het wel stoer zo'n klein mannetje met boks handschoenen.
    Misschien heb je een ander leuk idee? Ik wou iets aparts niet iets wat iedereen al heeft bv anne geddes.

4. meisje4

meisje4 Actief lid

21 nov 2008
    133
    0
    16
    ik vind het ook wel stoer hoor! maar ja de meningen zullen altijd verdeelt zijn. gewoon doen wat jullie willen!!

5. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    - op een fietsje
    - met een grote stoere auto
    - alleen een tuinbroekje aan (spijkerstof) vind ik altijd heel lief en stoer staan hihi :)
    - in een houten fruitkistje
    mmm toch minder inspiratie dan ik dacht, als ik nog wat verzin dan laat ik het wel weten

6. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Stoer!

Die handschoenen hebben ze wel in een speelgoedwinkel, misschien een beetje groot maar geeft wel een leuk effect!

7. Mama van milano

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt!! Ben al 3 dagen alles af aan het zoeken had de moed al opgegeven.. Maar inderdaad een speelgoedwinkel nooit aan gedacht!!

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja of mss in zo'n feestwinkel met allerlei kostuums...en anders heb je mss kennisen die naar thailand gaan!? :D haha...

nee serieus dara hebben ze wel die kleintjes dacht ik!

ik vind het een tof idee, heeft niet met agressie te maken naar mijn idee...oudste van mn man zit er op ...is nu 7...hartsikke leuk...sowieso vind ik zelfverdedigingssporten ook onwijs goed!

mss kan je het zelf maken!?

(als piraatje lijkt me ook leuk)

Deel Deze Pagina