Hallo dames, Ondanks dat ons kindje niet verder mocht leven, wil ik toch iets voor vaderdag doen. Mijn vriend is toch vader geworden. Hebben jullie ideeën wat te geven? Groetjes hilde
Hoi Hilde, ik vond het zelf ook heel lastig. Ik heb uiteindelijk een fotoboek laten maken, dit hadden wij nog niet. Op de voorste pagina een tekst geschreven. Groeten Sofie
Ik zou inderdaad iets met een versje / gedicht doen. Of iets met een eventuele (echo)foto. (Of combinatie beide). Het is heel moeilijk want je wilt je man een fijne vaderdag wensen maar er is geen kindje bij. Iets met een gedichtje of foto kan ergens worden opgehangen als een herinnering aan jullie vlinder. Maar ik weet natuurlijk niet of jou man iets om gedichtjes of foto's geeft? Al ligt hier natuurlijk dan veel emotie van jou in. Wellicht, indien jullie het geslacht wisten en een naam hadden, iets met de naam? Indien jou man vaker ringen of kettingen draagt dan kun je hier de naam in laten zetten. Zo heeft hij zijn vlinder iedere dag bij zich. Voor een man is het sowieso lastig want meestal kom je dan snel uit op een stropdas of koffiemok maar in deze situatie is het wel mooier wanneer het iets is waarin jullie emotie ligt en waarbij jullie altijd worden herinnerd aan jullie vlinder.