Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik merkte dit twee dagen geleden op. In het midden zit een wondje. Ik heb daar geen pijn gehad. Kan het zijn dat ik mij gewoon heb gestoten of geprikt ben door iets (dat zou ik gevoeld moeten hebben lijkt me)
Lijkt op een tekenbeet, houd in de gaten en maandag naar arts voor ziekte van lyme uit te sluiten (je kan dit door een teek krijgen) of dat het in de gaten wordt gehouden. Je arts kan je meer vertellen daarover. Ziekte van Lyme - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Hmmm, maandag toch maar even de huisarts bellen. En doorn van iets zal het niet zijn, we hebben geen planten of zo met doornen.
Misschien heb je je hard gestoten aan iets in huis? Iets waarvan je dacht: grrrrrrr - en daarna weer vergeten bent omdat het je vaker overkomt? Ik denk maar even mee, zo kom ik namelijk zelf vaak aan de meeste blauwe plekken. Als je zeker weet dat dat niet zo is, zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan. Ik vind het er apart uit zien, zo ziet mijn arm er wel eens uit na het bloedprikken.
Normaal zou ik ook denken dat ik me had gestoten, maar door het wondje maak ik me toch een beetje zorgen. Ik ben anderhalve week geleden geopereerd, maar dit is aan de binnenkant van mijn bovenarm en daar ben ik niet geprikt.
Ik ben wel eens gestoken door een nog voor mij onbekend insect. Toen had ik overal eerst een soort muggenbult en toen sloeg het paars uit. M'n hele benen hadden paarse vlekken. Ik zou het morgen even na laten kijken bij de huisarts ook ivm Een mogelijke tekenbeet.
Soms nemen ze tijdens de ingreep nog bloed af. Dit hoef je niet door te hebben als je onder narcose bent
Ja maar aan de binnenkant van mijn bovenarm lijkt me daarvoor niet een logische plek. Edit: kan het dinsdag vragen dan gaan de hechtingen uit mijn voet.
Hallo zo ziet de plek waar bij mij de infuus is geprikt voor een operatie vd week er ook uit. misschien toch even navragen?
Lijkt mij inderdaad van een spuit hoor. Een teek ziet er heel anders uit dat is geel met een rode rand. En waar is die teek dan?... Nee ik denk dat dit van t zh is