Vaderdag

Discussion in 'De lounge' started by Tweedeopkomst, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb de oudste losgelaten met verf op een beker en die staat nu te bakken in de oven. Heb de jongste haar voetafdrukje erop gemaakt...
    Voor papa en beide opa's eentje gemaakt.
    Kan hij mooi mee nemen naar zijn werk om zijn koffie uit te drinken.
    Maar hij krijgt er morgen zijn melk in bij het ontbijtje op bed.

2. senta

senta Niet meer actief

Ja deze papa wordt ook weer verwend, met lieve knutsels en freubels van onze zoon en van beide kids een dikke natte (kwijl) kus en een muismat met een foto van de fotoshoot die ik van de kinders heb laten maken (papa's trots heb ik erop laten zetten)

Verder krijgen mijn schoonvader en opa ook een foto hiervan

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Dit zijn semih zijn kunstwerkjes en van het kinderdagverblijf heb ik ook nog iets maar dat zit ingepakt.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Hij krijgt de knutselwerkjes van de kinderen, een cadeaubon van Bol.com en een Donald Duck pocket :D

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Telefoon hoesje laten bedrukken en een sleutelhanger met foto een lekkere douchegel, chocola en ontbijtje op bed voor mn schat omdat hij een topvader is:D

Attached Files:

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    De kindjes hebben allebei iets op school geknutseld voor papa. Van mij krijgt hij een lief kaartje waarin ik nog eens benadruk hoe trots ik op hem ben en hoeveel we van hem houden en iets om te hobby-en waar hij ontzettend blij mee gaat zijn :).

Mijn eigen vader is momenteel heerlijk aan het genieten van de Franse zon, maar krijgt volgende week De Rock Encyclopedie.

Mijn schoonvader krijgt een sixpack bier, noten en pure chocolade in een pakketje. Man heeft niet zo'n hechte band met hem en hij wist helemaal niets. Zo komen we igg niet met lege handen aan.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Mijn man moet morgen werken (24 uur, dus ik zie hem heel de dag niet).
    Ik wil mijn eigen vader (en moeder dan natuurlijk ook) meenemen op een uitje. Kids gaan ook mee. Dan misschien even afsluiten door bij mijn man op het werk langs te gaan om de cadeautjes te geven.

Weet nog niet of dat gaat werken, maar we zien wel morgen.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Aangezien mijn man alleen nog maar papa is in zijn hart, ga ik gewoon extra lief voor hem zijn. Hij heeft het er heel moeilijk mee. Ik laat hem lekker uitslapen en maak een uitgebreid ontbijtje voor hem. Morgen zijn we ook twee jaar getrouwd, dus probeer er maar wat van te maken :D

9. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Wiskey, chocolade en een wc-rol, papa is helemaal blij :)

image.jpg

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    zoontje heeft een mooie tekening gemaakt, en we hebben samen banaan/havermout pannekoekjes met rood fruit voor hem gemaakt als ontbijt op bed :) ik had daarbij nog een leuke papa mok en een geurtje voor hem gehaald. lekker verwend dus!

11. minon

minon Niet meer actief

Die chocolade is blijkbaar best populair voor vaderdag haha.

12. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Hij heeft ontbijt op bed gehad, een zelf gemaakte stropdas van zoon en nog een motorrijles. Papa is blij haha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook de zelfgemaakte stropdas (met behulp van de gastouder) met zijn handafdruk erop, een gegraveerd horloge, een oorkonde voor beste papa van de wereld (Hallmark) met een gedichtje erbij en ontbijt op bed; een omelet met daarbij een espresso :D

Oh, en zijn kat heeft een dikke verse levende MOT gevangen vannacht en dat was ook een cadeautje voor het papa-baasje, haha.

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dit krijgt mijn vader(en moeder) als ze straks thuis komen van een ochtendje hardlopen in de duinen. Als ze thuis komen zien ze dit gelijk :D
    En ik woon al jaren niet meer thuis. Dit deden mijn broer en ik elk jaar voor vader en moederdag toen we nog thuis woonden. Dit jaar ben ik met moederdag er weer mee begonnen ;)

15. Queeny

Queeny Bekend lid

Oct 29, 2013
    891
    0
    0
    Ik ben onverwacht bevallen vorige week, dus niet uitgebreid kunnen knutselen.
    Wel wat van vaderdag proberen te maken, een ontbijt op bed, met ijs toe met blauwe muisjes erover. Symbolisch voor onze zoon die nog op de neonatologie afdeling ligt.
    Een knutsel boekenlegger van dochter van de peuterspeelzaal. Een kaart samen met dochter gemaakt met redenen erop geschreven waarom we hem zo waarderen.
    En nu wacht ik op de afdeling waar onze zoon ligt op hem en dochter. Waar hij nog twee pakjes heeft liggen. 1 door de zusters ingepakt; ik weet niet wat daarin zit.
    En ik heb een leren armband voor hem besteld. Die bestaat uit twee banden die kruislings lopen en mijn naam en de namen van onze kinderen zijn daarin gemaakt.
    Ik hoop dat ie past....

16. Koon

Koon Niet meer actief

Een zakdoek van zijn lieve snotneus ;), gemaakt bij de gastouder.
    Verder niks. Wij doen niet aan cadeau's met vader- en moederdag.

17. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Hier papadag goed ingeleuid met een schilderij, brillekoker, papa...rassenmap en tekening allemaal zelf geknutseld. We waren stonden om 10 uur bij de winkel goor broodjes en croisantjes. De kinderen hebben de knutselwerkjes oo bed gegeven met een bakje koffie. Toen hij beneden kwam stond dus heel de tafel gedekt met kaarsjes en een heel groot cadeau oo zijn stoel (bbq) hij zit nu nog te glimmen!

18. Knuffel!

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier was de kleine man trouwens heel zoet met het strikje van het cadeautje van papa. Oké, ik heb hem erop geplakt, maar hij vond het verder geweldig :D

20. Imensa

Imensa Niet meer actief

Een mooie knutsel van zoontje.

Share This Page