Vaderdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Daanielle, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Dochter heeft iets gemaakt op de peuterspeelzaal en zoon op de basisschool. Van mij krijgt hij een bioscoop bon. En nee, hij is mijn vader niet, maar ik waardeer hem heel erg als vader voor onze kinderen, en dat mag best een extra gevierd worden :)

Mijn ouders zijn op vakantie dus voor m'n eigen vader moet ik nog wat bedenken :).

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn vriend is nog geen vader dus die krijgt niks :p

Mijn vader is op vakantie dus die krijgt ook niks en mijn schoonvader is morgen jarig dus die krijgt gewoon een verjaardagscadeau en vaderdagscadeau in 1 :)

3. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
  4. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    De oudste heeft wat gemaakt op de peuterspeelzaal. En als cadeau namens de meiden een BBQ gekocht, die hadden we namelijk toch nodig dus dan nu maar als cadeau gegeven :p
    Zelf heb ik voor moederdag een grote canvasdoek 'gekregen' ook omdat we die toch nog wouden bestellen.

Vind de grote cadeaus eigenlijk onzin voor deze dagen dus we zoeken altijd iets uit wat we toch al zouden kopen. Dus vaak ook iets voor ons allemaal.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Dochter heeft op school wat geknutseld en thuis heeft ze een canvas geverfd.
    Zl heeft er ook 1 gekliederd :)
    En hij krijgt 2 bioscoop bonnen (hij wilde met dl naar minions).
    Niet echt iets voor hem maar hij vroeg er zelf om
    en natuurlijk een Ontbijtje :)

Maar, t liefst wilde hij zn zoontje voor vaderdag haha ♡

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Voor mijn man heb ik met mijn dochter's een paar kleren uitgekozen (wilde hij graag) en mijn vader krijgt een SOS-ketting. en de school knutsels natuurlijk :)

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb dit vorig jaar gemaakt met onze dochters (papa ipv dada) en in t groot laten afdrukken op alluminium. Manlief was er heel erg blij mee!

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zoonlief heeft op het kinderdagverblijf wat gemaakt, ik denk iets van gips, zo vloet het in de verpakking. Ik heb er nog een kaart bij gekocht. Verder wou ik niks doen, zoals sommige al zeggen: t isniet mijn vader.
    Maar zag vandaag toevallig een solarbloempje. Wij hadden er daar al 2 van maar die had zoonlief in handen gekregen en dat hebben ze niet overleeft. Dat vond mn man erg jammer, maar de enige plekken waar ik ze wist te kopen was te duur of te ver. Nu zag ik ze voor een leuke prijs dus heb er toch maar 2 gehaald. Maar als het geen vaderdag was geweest had ik ze ook gekocht.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik heb 2 heeelee mooie foto albums gemaakt van 2 vakanties…. zijn heel leuk geworden. Ook iets wat we toch al wilde doen, maar komt er noooooit van hier. Dus ik dacht: DAS nou een leuk vaderdag kado.
    Heel lang mee bezig geweest, wat een werk zeg. Maar ze zijn super geworden.
    Bij hema kan je nu voor 60 euro een bon kopen twv 100 euro… (ook duurdere en goedkopere bonnen) voor een album :D

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben vaderdag vanochtend "gevierd". De kinderen hadden op school iets leuks geknutseld. Verder heeft hij een t-shirt gehad met iets van een vadertekst. En hij mag met de kinderen volgende week zondag naar de Minions film.

11. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik vind het commerciele onzin. Wij hebben vandaag afgesproken dat we niks meer voor elkaars 'vaderdag' of 'moederdag' kopen, maar alleen zelf maken c.q. knutselen met DL.

12. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Er werd een heerlijk ontbijt bezorgd voor mijn man. Heerlijk.

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    #53 Zonnebloem92, 20 jun 2015
    Laatst bewerkt: 20 jun 2015
    Hier heb ik bjorn borg boxers besteld, die alleen te laat komen helaas. En zoon heeft iets geknutseld op de opvang.

Kopen jullie ook wat voor vader /schoonvader?

14. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Voor vader en schoonvader 'n fles port met wat nootjes.
    Voor ml 'n sleutelhanger met foto van onze dochter.
    En bij gastouder heeft dl ook nog iets 'gemaakt'.

15. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Zo is mijn vader ook inderdaad;) heb hem al een jaar niet meer gesproken..
    Verder ga ik maandag eenndagje naar dubai dus ga ik daar ff kijken hihi en knutsels

16. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn man krijgt een lekker ontbijtje, met op speciaal verzoek van dochter, een blikje fristi en chocomelk (want dan heeft ze er zelf ook 1, wij hebben dat normaal niet in huis :D).

En dochter is naar de knutselmiddag van een gastouder in het dorp geweest en heeft daar iets gemaakt.

Verder doen wij er niet aan, ik vind het iets voor kleine kinderen die iets knutselen voor hun papa (of mama met moederdag) en een lekker ontbijtje.
    *stiekem hoop ik wel dat onze baby morgen besluit te komen:D. dat zou wel een leuk cadeau zijn :D)

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Vanavond heb ik extra lekker voor hem gekookt samen met een heerlijk toetje want savonds zijn we er niet. Ons meisje is nog te klein om te helpen. Voor morgen heb ik een lekker ontbijtje gehaald wat hij graag eet.

Knutsel van dochter heeft hij al gehad met de vaderdag dag die hier is. Iets kopen vinden wij beiden niet nodig.

Morgen naar mijn schoonouders voor vaderdag.

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn zoontjes hebben een knutsel werkje gemaakt, en ik heb vanmiddag nog een douchegel en lekkere deo bij gekocht. Morgen middag gaan ze naar hun vader.

Voor stiefvader hebben we ook een douchegel gekocht, en morgen maken mijn zoontjes een lekker ontbijtje voor hem

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    mijn meisje heeft iets voor papa geknutseld op het kdv, geen idee wat het zit ingepakt.
    verder krijgt hij dit er nog bij...

Bekijk bijlage 462294

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik hoop het ook voor je :D
    Mijn dochter is geboren op Moederdag, blijf het toch speciaal vinden. :)

On topic: m'n vader geeft niks om het commerciële gedoe, dus hij krijgt zoals elk jaar een fles drank die hij lekker vind en knutselt van de kleinkinderen. Hij vind het al leuk dat we op bezoek komen.

Voor vriend heb ik, naast de knutsels van de kinderen, een doos LEGO gekocht. :D hij vind het namelijk erg leuk om samen met de kinderen die LEGO-dingen te bouwen. Vond ik wel een leuke activiteit voor vaderdag..

Deel Deze Pagina