Man krijgt een ontbijtje, knutsels van de kinderen en een hotelovernachting dat laatste is volledig eigen belang Hij twijfelde of we het zouden doen. Nu geef ik het voor Vaderdag kan hij er niet onderuit Schoonvader krijgt een fles Whisky en met mijn vader gaan we een keertje nog lunchen. We hebben geen zin om op Vaderdag te haasten vader net zo dus doen we dat op een rustige dag met mooi weer.
Commercieel gedoe vinden wij het, dus als de kinderen wat doen is leuk , zelf kopen doen we niet. Ja voor onze eigen vaders, want tja vroeguh was dat altijd zo haha enige wat we trouwens wel doen is ontbijt op bed
M'n zoontje heeft z'n papa verwend met een zelfgemaakte knutsel van de psz. Ik geef niks aan mijn vriend, maar wel aan mijn vader en schoonvader.
Een grote fles whisky en schilderijtjes van de kindjes. 4e schilderijtje van E moet uiteindelijk ergens een plekje krijgen allemaal bij elkaar.
Hier heeft ze op de opvang iets gemaakt. Cadeautje doen wij eigenlijk niet aan. Gister wel after shave gekocht maar gelijk in gebruik genomen want de andere is op. Niet eens gedacht om te bewaren voor vandaag. Wel heb ik nog iets voor de opa's geknutseld met mijn dochter. Een knutselwerkje vinden ze altijd erg leuk. Wij verwennen hier liever elkaar met een keertje lekker uit eten. Een avondje uit of naar de bioscoop dan met cadeautjes.
mijn vader krijgt hetzelfde shirt (ze gaan altijd samen naar het voetbal) en mijn schoonvader krijgt een luchtje..
Kinderen hebben op school en psz een kadootje gemaakt dus dat krijgt mijn man. Van mij niets, hij is tenslotte mijn vader niet. Mijn eigen vader en mijn schoonvader zijn helaas beiden overleden en kunnen we dus niets meer geven.
Ik vind zulk soort dagen wel heel erg leuk! Hij heeft al een statief gekregen die hij voor zijn telefoon gebruikt om foto's en filmpjes te maken. Vanmorgen met onze dochter dit gemaakt, vind de zelfgemaakte dingen altijd het leukst
Mijn kindjes zijn op vaderdag niet welkom bij hun papa. (Meer dan een dag per 2 weken is hem te veel) Dus wij gaan gezellig met zn allen barbecuen aan de andere kant van NL met 2 andere meiden van dit forum en hun gezin
Wij knutselen normaal nooit wat voor papa, dat doen ze op school. Maar nu hij je het ziekenhuis ligt doen wel iets extra's . Zie onderstaande foto. En hij krijgt bananen en aardbeien . Oh en nog een kleine collage met foto's van de kinderen.
De kinderen hebben allebei op school iets geknutseld (wel leuk: allebei iets anders). Verder heeft de oudste hem een portemonnee gegeven (had ie nodig, dat had ze onthouden!) en de jongste heeft hem een soort mini-vuurkorf dinges gegeven ("want papa houdt van vuur!"). Tsja Hij was er heel blij mee, en ook met het ontbijt op bed. Dit is het eerste jaar dat we serieus aan vaderdag doen (en moederdag hetzelfde trouwens). We zijn allebei opgevoed met 'wat een onzin, je moet elke dag elkaar laten zien dat je elkaar waardeert'. Nou zijn we het met dat laatste eens, maar dat doén we dus ook. Maar we zijn tot de conclusie gekomen dat we het juist leuk vinden om elkaar 1 dag per jaar als vader/moeder extra in het zonnetje te zetten.
Mijn oudste had op de psz wat geknutseld, en hier thuis heb ik ze allebei laten verven met een handafdrukje van beide erbij. Leuk voor later ook. Zelf gaan we 5 juli naar de Zwaluwhoeve dus daar heb ik een massage-arrangement voor hem bijgedaan
kids hebben wat geknutseld op school en kdv zelf klein kadotje gekocht we doen er niet aan, zelf jarig (vieren we ook niet) ivm sterfdag broertje morgen