Ik wil de babyzen yoyo buggy aanschaffen voor op vakantie. Heeft er iemand ervaring met de buggy? Bevalt die?
Heb hem vandaag toch maar gekocht en ik ben er echt super blij mee!! Hij rijd ontzettend soepel en is heel licht en klein opvouwbaar. Je krijgt er een reishoes en regenhoes bij. Wij hebben het nieuwe model, daar is de boodschappenmand ook groter en je hebt een extra vakje aan de achterkant voor spulletjes ik vind het een aanrader!
Oh waarom zie ik dit topic nou... Ik ben mijzelf nu aan het overtuigen waarom ik deze nodig heb Ik zeg net tegen mijn man dat ik een buggy heb gevonden (de babyzen dus), het eerste wat hij zegt is "wil ik weten wat hij kost"
Wij hebben deze onlangs aangeschaft voor vakanties! Over een paar weken gaan we, dus daarna kan ik je laten weten wat onze ervaring ermee is. Vooralsnog zeg ik: topwagen. Compact, comfortabel en ook nog eens mooi. Ook fijn is dat hij met 1 hand te besturen is in tegenstelling tot een paraplubuggy.
We hebben onze eerste vakantie met de Babyzen Yoyo erop zitten! Het was geweldig om deze buggy mee te hebben, echt een aanrader. We konden 'm als handbagage meenemen en bij het in- en uitstappen hadden we de buggy zo in/uitgeklapt. M'n dochter zat er heerlijk in! Ik ga de Yoyo ook gebruiken voor treinreizen in Nederland omdat hij zo klein inklapt.
Wij zijn ook net weer terug en inderdaad, het was heerlijk om de buggy mee te nemen als handbagage! Geen gesjouw meer tot de bagage band en bij aankomt kon ze meteen lekker verder slapen in de wagen! Hij is ook super licht en smal dus ik hoefde niet steeds de lift te pakken.. Ik kon gewoon mee op de roltrappen.. echt een super aanrader deze buggy! De kap kan overigens ook heeeeel laag dus ze had op de vakantie zelf helemaal geen last van de zon etc als ze sliep
Wij zijn ook op zoek naar een buggy! Dachten zelf aan de nuna pepp Luxx 2.0.. Wij gaan vliegen met corendon met welke maatschappij hebben jullie gevlogen? Gember en Sdonya?
Corendon. Ze mogen met alle vliegtuigmaatschappijen mee als handbagage want ze zijn net zo klein als een kleine koffer als ze ingeklapt zijn
Dit is de eerste buggy ooit die ik er niet afschuwelijk uit vind zien.. Ga hem binnenkort maar eens opzoeken in de winkel.
Ik zou echt voor de babyzen gaan. Hij is veel lichter en compacter, de kap kan ook ver naar beneden zonder moeite. Wij hadden eerst de luxx 2.0, dus ervaring met beide.