Vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Mikarun, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb op Pinterest een superleuk idee gevonden: op een canvas met schilderstape de naam van het kind plakken en dan het kind het doek helemaal vol laten schilderen. Direct daarna het tape eraf, zodat de naam in witte letters overblijft. Ga ik vanmiddag doen.

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Hoe is het geworden.?

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ja ik ben ook benieuwd!!!

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Manlief vertelde het vanavond: het was op de radio vanmorgen; de top 3 voor vaderdag.
    1. Dagje uit met het gezin (papa wilt liever rust, uitslapen)
    2. Ontbijt op bed (papa: bed is om te slapen en aan de huwelijkse verplichting te voldoen; geen kruimels)
    3. Boormachine (papa: voor het nw slot op de slaapkamer->zie punt 2)

Haha.. Kortom de boormachine heeft ie al; wordt een nieuw slot!

5. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Zaterdag avond onze ouders,broertjes zusje en aanhang uitgenodigd om te komen bbq'en.. Hopelijk goed weer..
    Als verrassing vertellen we dan het geslacht van de kleine uk..
    Zondag mag papa uitslapen zoonlief krijgt rompertje "awesome just like my daddy" van de hema aan.. Hij krijgt een mok gevuld met snoep met daarop de tekst fijne vaderdag.. Heb een prentenboek met beer "ik vind je lief, papa". En dan nog een lekker geurtje.... Ai ben een beetje te enthousiast geweest😅

6. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, geweldig! Zet alleen even geen foto ivm de namen van de kids.

7. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    819
    437
    63
    Hier heeft zoonlief een cadeau op de psz gemaakt, voor de rest vind me man het onzin.
    Wel gaan we eten bij mijn schoonouders, en me schoonvader krijgt een nieuwe zonnebril en de cd van de peppers van zijn drie kinderen.

Maar hoop zelf het mooiste cadeau te kunnen geven, de geboorte van onze tweede zoon. Ben namelijk zondag uitgerekend :D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Die canvas met tape gaat heel goed. Ik heb deze nl voor vaderdag gemaakt met mijn oppaskinderen en dan met de tekst:
    Papa=lief

9. nora25

nora25 Actief lid

18 okt 2013
    347
    94
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk hé? Die variatie heb ik inderdaad ook gezien. Voor de jongste (15 maanden) had ik er dikke druppels vers op gedaan en daar vershoudfolie over. Zo kon hij het uitsmeren.

10. Gaos

Gaos Actief lid

16 jul 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mn man een nieuwe dvd van n band waar hij fan van is, was laatst in 2en gebroken en daar zat hij echt mee. Daarnaast n windmillkey besteld, hoop dat ik hem daar ook n plezier mee doe. De meisjes hebben zelf ook beiden iets geknutseld op de opvang, daar ben ik eigenlijk t meest benieuwd naar.

Voor mn vader hebben we n activiteit die hij samen met zn zoon en schoonzoons gaat doen.
    Met mn schoonvader gaan we bbqen

11. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Voor mijn vriend (z'n eerste vaderdag) heb ik een krant genaait van stof met knisper folie ertussen. Er staan Dikkie Dik en kikker verhalen is en verhaaltjes van hem van vroeger. En foto's en een recept (hij houdt van koken en bakken) en er staan leuke weetjes over papa's in. En een foto van ons zoontje in een romper die ik heb bedrukt met "the best dad".

Voor mijn vader heb ik een kaartje van een foto van de kleine gemaakt in een zelf bedrukte romper met daarop"opa is de liefste" en het boek "opa schrijft".

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mijn dochtertje heeft op de peuterspeelzaal een parkeermeter gemaakt zo'n één die je altijd moet neerleggen als er een blauwe streep staat. Er staat ook nog op: Hier parkeert mijn papa. Echt super leuk gedaan hij werkt precies hetzelfde haha.

We hebben net de eerste peuterspeelzaal foto's binnen waar ze heel mooi op staat. Heb van de week foto op hout laten maken voor vaderdag en deze komt vandaag binnen! Ben erg benieuwd.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Normaal doe ik nooit wat met dit soort dagen, wij hebben afgesproken dat we alleen voor onze ouders evt wat kopen maar niet voor elkaar.
    Onze zoon maakt op school wat en dat is genoeg, we geven er niet zo om.
    Maar ik had dit keer gewoon zin om wat leuke dingen voor hem te kopen en heb mijn zoontje iets op canvas laten maken.
    Heb ook nog een luchtje voor hem gewonnen bij Ici Paris dus die kan ik ook gelijk geven:)

14. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Oei, helemaal vergeten iets voor mijn (schoon) vader te halen. Hmm, dan wordt het iets lekkers van de supermarkt omdat ik pas om 5 uur uitgewerkt ben en alles dan dicht zit hier.
    Voor mijn man koop of maak ik niks, hij is mijn vader tenslotte niet. De kinderen hebben bergen knutselwerkjes gemaakt, op school, op het kdv, op de BSO en thuis :D

15. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    De kinderen hebben watten geknutseld en dat is het. We doen niet aan gekochte cadeaus

Deel Deze Pagina