Wij hebben een pup uitgezocht. Een teefje. Maar nu komen we niet uit de naam. Hebben jullie nog suggesties?
Welke kleur/ras/maat/lang of kort haar? Met maat bedoel ik natuurlijk wat de verwachting is qua grootte
Amerikaanse bulldog. Wit met donker bruin. Kortharig. Heb altijd een reutje gehad die was tussen de 60 en 65 cm hoog. Teefje zal denk ik rond de 55 cm hoog worden.
Bella staat idd ook op mijn lijstje. En Babs vind ik ook erg leuk. Heb hier alleen een man rondlopen die niks leuk vindt 😂
Nena, Lily, Bobby, Daisy, Guusje, Bibi, Donna, Donja, Lizzy, Molly, Noor, Nina, Pippa, Bonnie, Mika.....
Op welke dag is jullie Pup geboren? Pak die dag, stop 'm in translate.google.nl en klik op verschillende talen.. Komen dan hele leuke dingen uit! Voorbeeldje, is hij op zaterdag geboren, dan kan je gaan voor: Thubai (Vietnamees) Subota (Kroatisch) Diena (Lets) Sabado (Spaans) Sneon (Fries) Ama (Ghanees) Of... ngoMgqibelo (Zoeloe ) Of zoek hier iets leuks uit: Afrikaanse namen en hun betekenissen - Namenindex.nl Gefeliciteerd alvast met jullie pup en succes!
Gaaf! Supermooie en lieve honden vind ik. Namen echt geen idee, heb zelf reuen. Maar je zult vast wel een mooie leuke naam vinden. Veel plezier en geluk er alvast mee!
Pien vind ik trouwens leuk, voor een mens juist niet maar voor een hond of kat wel. Babs ook super leuk!