Vaderdag

Discussion in 'De lounge' started by Mikarun, Jun 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Vaderdag komt er weer aan, maar ik mis de inspiratie om wat leuks te verzinnen voor mijn zoontje van 2,5 om aan zijn vader te geven.
    In oktober verwachten we ons tweede kindje, misschien ook leuk om daar iets omheen te doen?

Wat gaan jullie doen voor Vaderdag? Nog tips en ideeën?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Vorig jaar een lederen fotosleutel hanger gekregen.

Dit jaar krijgt hij zo'n pasjeshouder.
    Puur omdat hij die graag wilt hebben :)

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,395
    10,334
    113
    Wij hebben al een keer een parkeermeter gemaakt in de vorm van een auto, gevonden op internet.

Samen een papier mache schaaltje, lekker scheuren, op een bestaande schaaltje een stuk huishoudfolie en daar over het papier mache.
    Zelf schilderen en daarna aflakken.

Grote letters PAPA (of alleen de p en de a en gebruik je het dubbel)maken van karton zoontje zelf laten versieren met of verf of beplakken. Met de letters op de foto en dan de 4 foto's 2 bij 2 zetten of achter elkaar op 1 of meerdere foto's. Wij hebben 1 foto met daar op de 4 foto letters echt heel leuk.

Je kan altijd nog zoeken op internet met als zoekterm vaderdag kleuters dan kun je het zelf vereenvoudigen.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,674
    5,709
    113
    Ik ga geen cadeau cadeau ofzo geven dat kan doorgaans ook. Ik geef iets wat betrekking heeft op onze dochter. Hij heeft nog geen foto op zijn bureau op het werk dus ik laat haar een lijstje verven en een mooie foto er in.

Mikarun likes this.
  5. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Leuk idee! Zeker gezien hij net bij zijn nieuwe baan begint.

Share This Page