De jongens knutselen iets leuks bij de opvang, dus zelf thuis aan de slag gaan vind ik dubbelop. Wat regelen jullie voor vaderdag? Ideetjes voor een kadootje? Ik ben vreselijk inspiratieloos merk ik.
https://www.madebymae.nl/a-61692137/illustratie-op-hout/illustratie-op-hout-full-body-2-0/#description Ik heb deze laten maken van mijn man met de kinderen. Al een keer eerder een poster door haar laten maken van ons gezin (voor de jongste er was) maar dat was de simpelere versie. Nu dus de uitgebreide versie met heel lichaam, met eigen kleding aan én de oudsten hebben beide hun lievelingsknuffel (telde beide als een persoon extra) vast. Zoooohoooohooooo leuk geworden Ook heb ik een cadeaubox van HappySocks (ik vind die sokken grúwelijk, maar hij vindt ze erg leuk en het is een soort van grap tussen ons dat hij bij elke gelegenheid nieuwe HappySocks krijgt). Ik denk nog even na over verdere cadeaus. Ontbijt maak ik elke zondag al erg uitgebreid, dat is met Vaderdag dus niet anders. Denk voor nu aan verse wafels met toppings, aardbeien in chocola gedipt en ander fruit
https://www.vuurkorfwinkel.nl/tuinhaard-bonfeu-bonbono-roest.html?gclid=EAIaIQobChMI1o6LltD-8AIVgu5RCh2HZg18EAQYAyABEgLFFPD_BwE Ik heb hem hier besteld! Meteen de dag erop binnen. Ik heb de hoogste versie gekozen, voor de rook uitstoot en ik vind het veilig dat hij een spatscherm heeft. Je kunt er ook op bbq-en, maar daar hebben we een green egg voor. Ik ben er content mee!
Hij zit ingepakt Ik heb normaal Tullemore dew licht blauw. Die moet ik speciaal bestellen bij de Gall en Gall. Die is de laatste periode gerijpt op rumvaten en er was nooit een andere. Tot deze, ik dacht Glenfiddich? Ze hebben een nieuwe zomer lijn uitgebracht. Rond de 35/40 euro was hij 2 wkn geleden.
Haha oke , ik zal is zoeken. Ik heb vorig jaar een whiskey abonnement voor vaderdag gekocht. Nu krijgt hij elk kwartaal 3 verschillende whiskeys. Wel maar een glas per soort. Toch leuk
Ik heb een mini picknick tafel gekocht voor vogel en eekhoorn voer. Wij zijn verhuisd en hebben een grote schuifpui naar de tuin toe en er komen zoveel vogels en ook een eekhoorn. Ik ben echt blij met mn kado haha! Geef het mn vader ook gelijk. Ik vind het elk jaar zo moeilijk Met mn dochters ga ik een slaap t-shirt versieren met verf
Mijn man is meer van de bourbon Maarja, staat hier al in de kast. Net zoals een super exclusieve Japanse gin die ik vlak voor kerst kreeg maar er een dag later achter kwam dat ik zwanger was Maar die mag mijn man niet open maken van mij haha. Verder heb ik normaal altijd ook wel iets van Disaronno of Licor 43 staan maar hee, het is nu allemaal een beetje karig hier in huis. Er ligt een fles rosé en wit koud en verder gewoon bier.
Een nieuwe tuinslang (moet hij maar niet degene die ik fijn vind weggooien) Sokken met pizzaprint Speciaalbier Voor de rest weet ik nog niet maar met moederdag had hij goed uitgepakt...
Zoon weleens zwembroek geven haha. Hij zag bij Terstal dezelfde voor vader en zoon. Alleen ik vond de zwembroek zelf niet mooi. Dus we zoeken even verder. Anders wordt het een zonnebril die hij wil hebben.
Hier krijgt man naast de geijkte knutsels en pakketje lekkernijen (paar speciaalbiertjes, z’n lievelingsdropjes etc) kaartjes voor een dagje uit met z’n biologische kinderen (exclusieve tijd is niet altijd eenvoudig te realiseren immers), een fitnessmat, weerstandsbanden en van mij een geknutselde wc-rol. Ja echt. Alleen dan eentje met inhoud: een flink bedrag tattoobudget zodat ‘ie eindelijk het laatste lege stuk op z’n arm kan laten vol zetten.
Heb voor zijn verjaardag al flink in de buidel getast dus nu hou ik t klein. hij houdt van happy socks. Daarom heb ik nu sokken besteld met de hoofden van de kinderen er op. Kinderen hebben zelf de kleur van de sokken uitgekozen.